رئیس ستاد اربعین دانشگاهیان کشور:

سند اربعین دانشگاهیان باید تدوین شود

معاون فرهنگی و اجتماعی وزیر علوم دانشگاهیان کشور گفت: سند فرهنگی اربعین دانشگاهیان باید تدوین شود چرا که می‌تواند در ارائه راهکار برای بهتر برگزار کردن همایش اربعین تاثیرگذار باشد.

سند اربعین دانشگاهیان باید تدوین شودبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، غلامرضا غفاری معاون فرهنگی و اجتماعی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و رئیس ستاد اربعین دانشگاهیان کشور در نشست ستاد اربعین دانشگاهیان استان ایلام گفت: این سند می‌تواند هندسه کار ما را تعریف و مشخص کند و با همراهی و تجارب بدست آمده برنامه مدونی در این راستا توسط دانشگاهیان ارائه شود.

او تاکید کرد: با یک اجتماع و راهپیمایی بزرگ مواجه هستیم که تنها در پیاده روی و جمع شدن خلاصه نمی‌شود، بلکه از مفاد و ارزش والایی برخوردار است.

غفاری افزود: وظیفه دانشگاهیان به دلیل نخبگی و مجموعه مدیریتی نسبت به سایر آحاد جامعه متفاوت است و باید این همایش به لحاظ محتوا نیز مورد توجه قرار گیرد.

رئیس ستاد اربعین دانشگاهیان کشور یادآور شد: مجموعه‌های مختلف دانشگاهی باید به حوزه اربعین ورود لازم را داشته باشند تا بتوان با استفاده از این ظرفیت اربعین را به جهانیان معرفی کرد.

 

انتهای پیام/ د

تدوین سند اربعین دانشگاهیان

برچسب ها: اربعین 98 ، دانستنی ها
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.