فرماندار قصرشیرین خبر داد؛

افزایش حجم بازگشت زائران/ اتوبوس‌های مرز خسروی در کربلا و کاظمین مستقر می شوند

فرماندار قصرشیرین به اشاره به افزایش حجم بازگشت زائران گفت: مشکلی بابت حمل و نقل عمومی از کشور عراق به مرز خسروی وجود ندارد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،مرادعلی تاتار فرماندار قصرشیرین امروز نیز از تردد روان در پایانه بین‌المللی مرز خسروی خبر داد و گفت : امکانات و خدمات‌رسانی در مرز خسروی خیلی خوب است، زائران می‌توانند این مرز را برای ترددی آسان به کشور عراق انتخاب کنند.

او با بیان اینکه محدودیتی برای ورود زائران به داخل شهر قصرشیرین وجود ندارد، افزود: تاکنون بیش از ۱۲۰ هزار زائر از مرز رسمی خسروی بدون هیچ مشکلی به کربلای معلی مشرف شده است.

او افزود: علاوه بر اینکه در پایانه مرزی خسروی به زوار خدمات‌رسانی می‌شود، در کشور عراق (منذریه) نیز شرایط برای خدمات‌دهی آسان برای انتقال زوار فراهم شده است.


بیشتر بخوانید: فعالیت ۲۴ ساعته مرز خسروی جهت ورود زوار اربعین


تاتار به اشاره به افزایش حجم بازگشت زائران، افزود: ۲۵۰ دستگاه اتوبوس کار جابجایی زائران از مرز خسروی به سمت کرمانشاه را برعهده دارند.

او با بیان اینکه مشکلی بابت حمل و نقل عمومی از کشور عراق به مرز خسروی وجود ندارد، افزود: اتوبوس‌هایی نیز در مرز مستقر داریم که با هماهنگی‌های که با عراق انجام شده، قرار است در حسینیه، کربلا و کاظمین مستقر شوند تا زائران را به این مرز منتقل کنند.

 

انتهای پیام/د

امکانات و خدمات‌رسانی خوب در مرز خسروی

 

برچسب ها: استانداری ، تسهیلات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار