معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان تاکید کرد؛

تلاش برای رفع دغدغه سرمایه گذاران بخش گردشگری / ضرورت تدوین برنامه مدون برای توسعه گردشگری

حشمت‌الله عسگری گفت: وجود طرح جامع در بخش گردشگری استان سمنان ضروری است و حمایت از سرمایه‌گذاران بومی در اولویت است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، حشمت‌الله عسگری معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان در جلسه بررسی پروژه‌های پیشران و محرک بخش گردشگری استان سمنان که در سالن کوثر استانداری برگزار شد، گفت: گردشگری یکی از هشت اولویت اصلی این استان است و استاندار سمنان نیز بر این مهم بسیار تأکید دارد.

او افزود: یکی از کمبود‌های بخش گردشگری، نبود یک برنامه مدون و منسجم بود و برای تحقق این مهم تعدادی طرح پیشران برای تحریک، توسعه و ارتقای گردشگری در نظر گرفته شد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان تصریح کرد: هدفمند کردن بودجه‌های بخش گردشگری در جهت ایجاد تحرک قابل‌قبول در بخش زیربنایی و تأمین مالی سرمایه‌گذاری از اهداف این جلسه است.

عسگری بیان کرد: نیاز است کمک کنیم در خصوص تعداد طرح‌های تجمیع‌شده، اجماع و اتفاق‌نظر صورت گیرد و با مشارکت حداکثری اعضا پیگیر تحقق این طرح‌ها باشیم.

او اظهار داشت: سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی باید راهکاری را در نظر بگیرد تا جهت‌گیری برنامه‌های مالی حوزه گردشگری در شهرستان‌های استان سمنان در راستای اجرای این طرح‌های پیشران و محرک باشد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان تأکید کرد: ارائه یک برنامه عملیاتی و تدوین اولویت زمان‌بندی‌شده برای تسریع در اجرای این طرح‌ها، از اهداف این جلسه است.

عسگری با بیان اینکه وجود طرح جامع در بخش گردشگری استان سمنان یکی از الزامات اصلی و مهم است، تصریح کرد: باید در این جلسات تلاش کنیم تا در راستای رفع دغدغه‌های سرمایه‌گذاران بخش گردشگری این استان گام برداریم.

او عنوان کرد: جلسات گروه راهبردی طرح‌های پیشران و محرک در بخش گردشگری استان سمنان به‌صورت مستمر برگزار خواهد شد و امیدواریم با تحقق اهداف این جلسات، شاهد رشد و شکوفایی گردشگری در این استان باشیم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان افزود: در زمینه جذب سرمایه‌گذاران و حمایت از طرح‌های سرمایه‌گذاری گردشگری، اولویت ما سرمایه‌گذاران بومی است و باید همه کمک کنند تا ملاحظات اجتماعی و موانعی که بر سر راه آن‌ها قرار می‌گیرد، را برطرف کنیم.

انتهای پیام / م

 طرح‌های پیشران و محرک در بخش گردشگری استان سمنان انجام می شود

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار