فرمانده مرزبانی ایلام :

تردد زوار در مرز مهران با کمترین مشکل در جریان است

فرمانده مرزبانی ایلام با اشاره به افزایش حجم تردد زوار اربعین حسینی از مرز مهران، گفت: امسال کوچکترین خللی در تردد زوار اربعین حسینی نداشتیم.

تردد زوار در مرز مهران با کمترین مشکل در جریان است

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ،سرهنگ کیاست سپهری فرمانده مرزبانی ایلام گفت: امسال در پایانه مرزی مهران به سمت عراق، هر روز شاهد شور و حماسه اربعین حسینی بودیم، امسال اربعین امام حسین (ع) با حضور گسترده‌تر زوار جهانی‌تر شده است.

او افزود: به صورت شبانه روزی در خدمت زائرین هستیم، مرزبانان کشور جمهوری اسلامی ایران برای زائران و عدم توقف در اجازه ورود یا اجازه خروج از کشور دائما با مرزبانان جمهوری عراق در حال تعامل و رایزنی هستیم که همه زوار برای خروج و ورود به کشور بدون مشکل باشند.

فرمانده مرزبانی استان ایلام اظهار کرد: این تعامل و همکاری در سطح بالایی است که ما امسال کوچکترین خللی برای تردد زوار نداشتیم، همین امر باعث شد ما ازدحام سنوات گذشته را نداشته باشیم.

سپهری اضافه کرد: امسال در ایام اربعین حسینی، سه روز پیاپی با حضور گسترده زوار، رکورد سنوات گذشته برای خروج از کشور در مرز مهران شکسته شد که یک رکورد دست نیافتنی برای سنوات آینده نیز است.

او ادامه داد: مرزبانان جمهوری اسلامی ایران با تمام وجود خدمتگزاران زوار امام حسین (ع) هستند.

انتهای پیام/ د

ادامه تردد زائران از مرز مهران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.