کدام را باور کنیم فیلم با سند یا انکار مدیران بعد از ایجاد حاشیه ها!

چندی است خبری مبنی بر تصویب لایحه‌ای که به شهرداری کرج اجاره دو واحد مسکونی برای استانداری البرز کرده بود ،منتشر شد که حاشیه‌های زیادی به همراه داشت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، در پی درج خبری در رسانه‌ها مبنی بر تصویب لایحه‌ای که به شهرداری کرج اجازه داده با صرف ۱۰ میلیارد ریال، دو واحد مسکونی در منطقه جهانشهر کرج برای استانداری البرز رهن کند، حاشیه‌های زیادی در فضای مجازی بوجود آمد.

به دنبال ایجاد حساسیت در شبکه‌های اجتماعی و نارضایتی مردم، نمایندگان مردم کرج در مجلس شورای اسلامی هم نسبت به موضوع واکنش نشان دادند.


بیشتر بخوانید: عکس های گوشی همسرم راز او را فاش کرد/ پاتوق شوهرم خانه مادرش بود


روز گذشته (دوشنبه ۲۳ مهرماه) استانداری البرز در پی انتشار همین خبر در یکی از رسانه‌های استان، ضمن تکذیب موضوع و ارسال لایحه مذکور برای این رسانه، مدعی شده است که مبلغ مذکور مربوط به استقرار واحد‌های تابعه استانداری است، نه منزل مسکونی مدیران!

همچنین در ادامه انکار ماجرا از طرف مدیران دولتی استان، ناصر مقدم مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی در گفتگو با همان رسانه با اشاره به نبود زیرساخت‌های لازم در استان البرز گفت: موضوع درخواست تامین ودیعه، برای استقرار تعدادی از ادارات کل ستادی استانداری البرز بوده و ربطی به اسکان مدیران ندارد.

مقدم ضمن ابراز تاسف از تشویش اذهان مردم شریف استان به وسیله متون نوشتاری و کلیپ‌های منتشر شده از سوی برخی رسانه‌ها در فضای مجازی و کانال‌های تلگرامی، گفته است: از رسانه‌های معتبر و دارای مجوز انتظار می‌رود قبل از انتشار اخبار از صحت و سقم اخبار و منابع آن کسب اطلاع کنند و با هوشیاری و دقت لازم نسبت به انتشار اخبار اقدام کنند و قبل از انتشار خبر در خصوص تبعات ناشی از آن دقت کافی را به عمل بیاورند، زیرا این بی‌توجهی علاوه بر اشاعه اخبار کذب و تشویش اذهان عمومی، موجب سلب اعتماد مردم به رسانه‌های محلی و داخلی می‌شود و این امر زیبنده مسئولین رسانه‌های قانونی نیست.

مقدم در بخش دیگری از این مصاحبه گفته است: در شرایط حساس کنونی و همچنین در آستانه انتخابات مجلس شورای اسلامی باید همه در جهت ایجاد فضای امید و ایجاد زمینه آسایش و رفاه شهروندان استان گام برداریم و از هرگونه اقدامی که باعث ایجاد نفاق و نگرانی در شهروندان می‌شود جلوگیری کنیم.

منبع: فارس

انتهای پیام/ب

ماجرای اجاره دو واحد مسکونی برای استانداری البرز چه بود؟

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.