جشنواره‌های استانی تئاتر در گرمسار برگزار می شود

سی‌امین جشنواره تئاتر صحنه‌ای و دومین جشنواره تئاتر خیابانی استان سمنان از چهاردهم تا شانزدهم آبان‌ماه، با حضور گروه‌های نمایشی از هفت شهرستان استان سمنان در شهرستان گرمسار برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، حسین نصیری مسؤول انجمن هنر‌های نمایشی شهرستان گرمسار گفت: سی‌امین جشنواره تئاتر صحنه‌ای و دومین جشنواره تئاتر خیابانی استان سمنان از چهاردهم تا شانزدهم آبان‌ماه، با حضور گروه‌های نمایشی از شهرستان‌های شاهرود، دامغان، سمنان، گرمسار، مهدی‌شهر، سرخه و آرادان، در شهرستان گرمسار برگزار می‌شود.

او افزود: در این جشنواره، در بخش نمایش صحنه‌ای ۲۰ اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شده که از این تعداد، ۶ اثر به مرحله نهایی راه خواهد یافت و در بخش نمایش خیابانی نیز از بین ۱۹ اثر ارسال‌شده، تعداد هشت اثر در مرحله نهایی مورد قضاوت و داوری قرار می‌گیرد.

مسؤول انجمن هنر‌های نمایشی شهرستان گرمسار تصریح کرد: نمایش‌های خیابانی در مکان‌های اصلی و پرتردد شهر و نمایش‌های صحنه‌ای در سالن‌های آمفی‌تئاتر بهار و خورشید تابان اجرا می‌شود.

نصیری بیان کرد: مراسم اختتامیه این جشنواره با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، استاندار سمنان و سایر مسؤولان استانی و شهرستانی در فرهنگسرای خورشید تابان شهر گرمسار برگزار می‌شود.

منبع : خبرگزاری فارس

انتهای پیام / م

چهاردهم تا شانزدهم آبان‌ماه جشنواره تئاتر صحنه‌ای و خیابانی استان سمنان در گرمسار برگزار می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار