مدیرعامل شرکت بیمه ایران در خوزستان:

چتر بیمه ایران بر سر زوار اربعین باز است

مدیرعامل شرکت بیمه ایران در خوزستان گفت: تمامی زوار اربعین که در سامانه سماح ثبت نام کرده اند، تحت پوشش بیمه ایران هستند.

چتر بیمه ایران بر سر زوار اربعین باز استبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، ارشاد فایضی زاده مدیرعامل شرکت بیمه ایران در خوزستان در نشست خبری با اصحاب رسانه ضمن تسلیت ایام اربعین حسینی به تشریح ارائه خدمات ویژه به زوار اربعین در مرز‌های خوزستان پرداخت.

او افزود: از یکماه پیش، زوار حرم امام حسین(ع) از نقاط مختلف کشور حرکت خود برای شرکت در راهپیمایی عظیم اربعین حسینی آغاز کرده اند و از روزهای اخیر نیز تردد افزایش چشمگیری داشته است و خوزستان ها و بخصوص مرزنشین ها با این حرکت عظیم در ارتباط هستند و نمی توانند بی تفاوت باشند.

فایضی زاده اظهار داشت: در این ایام، مواکب زیادی در مرزهای شلمچه و چذابه راه اندازی می شود، خادمین زائران حضرت اباعبدالله الحسین (ع) از خوزستان و حتی سایر نقاط کشور در مرزهای استان خدمت رسانی می کنند.

این مقام مسئول، تکلیف بیمه ایران را بیمه کردن زائران اربعین حسینی عنوان و تصریح کرد: گاهی مراجعه زائران با خودروهای شخصی به مرزها این ضرورت را ایجاب می کند که شرکت های بیمه آمادگی ویژه ای را برای پوشش ضروری حوادث جاده ای، خودروها و عابران داشته باشند و دغدغه های مالی، کاری و اداری زوار را به حداقل برسانند.

مدیرعامل شرکت بیمه ایران در خوزستان ادامه داد: بیمه ایران هرساله در این ایام بیمه حوادث و عمر را متقبل می شود و تعهد پرداخت هزینه های عمر و حادثه را بر عهده می گیرد.

ارشاد فایضی زاده اذعان داشت: امسال علاوه بر بیمه نامه عمر و حادثه که شامل؛ فوت و نقص عضو است، پوشش درمانی هم اضافه شده است.

انتهای پیام/گ

زائران اربعین حسینی، تحت پوشش بیمه ایران

برچسب ها: عتبات عالیات ، بیمه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.