رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام خبر داد؛

استفاده گسترده پلیس راهور از فن آوری جدید

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام گفت:امسال برای اولین بار در ماموریت اربعین حسینی، پلیس راهور استان از فن آوری جدید بصورت گسترده در مدیریت ترافیک استفاده کرد.

استفاده گسترده پلیس راهور از فن آوری جدیدبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام سرهنگ ابوالفضل کهزادی رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام گفت: یکی چالش‌های پلیس درسنوات قبل، عدم امکان اعمال قانون سریع رانندگان متخلف درپیک ترافیک و ازدحام بود که امسال با تجهیز کارکنان اجرایی به دستگاه دست افزار موبایلی هوشمند، این نقیصه را مرتفع کردیم.

او بیان اینکه این موضوع برای اولین بار در ماموریت اربعین حسینی و در شهرمهران اتفاق افتاد، افزود:در فرایند جدید اعمال قانون، راننده متخلف بدون دریافت قبض جریمه کاغذی با ارسال پیامک، میزان جریمه به او اطلاع رسانی می‌شود.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام با اشاره به تاثیرگذاری زیاد و بازدارندگی موثر این شیوه اعمال قانون بیان کرد:برای مدیریت هوشمندانه ترافیک در ماموریت بزرگ نظیر ماموریت اربعین حسینی، بایستی از روش‌های سنتی فاصله گرفت و به سمت استفاده از سامانه‌های هوشمند حرکت کنیم.

او با موفقیت آمیز خواندن ماموریت اربعین در مرحله رفت ابراز امیدواری کرد با تمهیدات اندیشیده شده در مرحله بازگشت نیز ترافیک روان و عادی در خروجی‌ها شهرداشته باشیم.

انتهای پیام/ د

استفاده از فن آوری جدید در ایلام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.