تفاهم برای حفاظت بیشتر از جنگل های گلستان

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری گلستان گفت: این اداره کل با دانشگاه منابع طبیعی گرگان تفاهم نامه همکاری با موضوع حفاظت بیشتر از عرصه و اعیان جنگل امضا کرده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان،  مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری گلستان گفت: این تفاهم نامه با هدف تداوم همکاری در زمینه‌های حفاظت از عرصه و اعیان جنگل آموزشی و پژوهشی شصت کلاته و همچنین همکاری‌های علمی، آموزشی و پژوهشی انعقاد می‌شود.

ابوطالب قزلسفلو افزود: مدت این تفاهم نامه یک سال است که پس از انقضاء آن مدت تفاهم نامه در صورت توافق به مدت دو سال دیگر قابل تمدید است.
 
او در خصوص تعهدات دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان گفت: حفاظت و مراقبت از عرصه و اعیان جنگلی مورد تفاهم نامه، پیشگیری و ممانعت از قطع درخت، قاچاق چوب، ورود دام غیر مجاز، جلوگیری از تخریب و تجاوز و تصرف غیر قانونی در غرصه مورد تفاهم است.

قزلسفلو افزود:  آموزش و افزایش مهارت‌های نیرو‌های طرح بر عهده دانشکده علوم جنگل است.

به گفته او ، صدور مجوز‌های لازم جهت نشانه گذاری و قطع درختان بر اساس در خواست کتبی دانشکده علوم جنگل در راستای اجرای پروژه‌های دانشجویی، پژوهشی و تحقیقاتی دانشگاه و همکاری‌های اطلاعاتی، فنی و بازدید‌های مشترک در چهارچوب قوانین سازمان جنگل‌ها از تعهدات اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان است.
 
منبع : خبرگزاری صداوسیما
انتهای پیام/ن
 

تفاهم نامه همکاری بین دانشگاه منابع طبیعی و اداره کل منابع طبیعی گلستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.