قطره ضد شپش درمان نشد که هیچ، دردسری برای دانش آموزان شد

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان لامرد گفت: قطره ضد شپش که موجب ریزش مو و مشکلات پوستی دانش آموزان لامردی شده بود جمع آوری شد.

قطره ضد شپش درمان نشد که هیچ دردسری برای دانش آموزان شد

احمدی رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان لامرد در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، با بیان اینکه دو متخلف اقدام به توزیع و فروش قطره غیرمجاز و بدون پروانه ساخت ضدشپش به نام «تیر خلاص شپش»، در جلوی برخی مدارس در این شهرستان می‌کرده اند، اظهار کرد: در پی این اقدام تعدادی از دانش آموزان برخی مدارس دچار ریزش مو و مشکل پوستی شده اند.

او با بیان اینکه از افراد متخلف، تعهد گرفته شده که دست به چنین اقدامات غیرمجازی نزنند، تصریح کرد: یکی از این افراد به علت داشتن شاکی خصوصی به مراجع قضایی معرفی شده است.

 رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان لامرد ادامه داد: اینکه چه تعداد دانش آموز دچار مشکل پوستی شده اند مشخص نیست و تنها یک نفر به طور رسمی از مراجع قضایی شکایت کرده است.

احمدی تصریح کرد: اداره بهداشت و درمان شهرستان در پی این اقدام و مشکل پوستی برخی دانش آموزان، اعلام کرد این قطره غیرمجاز بوده و حتی در صورت وجود شپش، شهروندان از تهیه و خرید این دارو‌های غیر مجاز خودداری کنند، چراکه این اداره دارو و شامپوی ضد شپش را در اختیار دانش آموزان قرار می‌دهد.

لامرد در فاصله ۳۷۴ کیلومتری شیراز قرار دارد.

انتهای پیام/چ

فروش قطره ضد شپش به دانش آموزان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار