آموزش ایمنی برای ۱۴ هزار نفر در ساری

رئیس سازمان آتش نشانی ساری گفت: ۱۴ هزار و ۱۸۳ نفر ساعت آموزش و ۳۴۱ مورد بازدید ایمنی ۶ ماهه امسال در ساری اجرا شد.

سید حمید هاشمی رئیس سازمان آتش نشانی ساری  در گفت و گو با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری  ، با بیان اینکه ۱۴ هزار و ۱۸۳ نفر ساعت آموزش و ۳۴۱ مورد بازدید ایمنی ۶ ماهه امسال در ساری اجرا شد، گفت: در این مدت، از هزار و ۹۲۱ واحد مسکونی، ۲۲۴ واحد تجاری و ۱۹۶ واحد از ادارات و سازمان‌ها در نقاط مختلف شهر ساری بازدید ایمنی انجام شد.

او افزود: ۱۰ هزار و ۲۴۰ نفر ساعت آموزش به کارکنان این سازمان و ۳ هزار و ۹۴۳ نفر ساعت آموزش ایمنی به شهروندان ارائه شد.

هاشمی از ۲ هزار و ۳۴۱ مورد بازدید ایمنی ۶ ماهه امسال در ساری خبر داد و گفت: صدور ۶۱ گواهی حریق و حادثه، صدور ۶۸ گزارش بررسی علت وقوع حوادث به درخواست ادارات بیمه، مراجع قضایی و شهروندان حادثه دیده از دیگر اقدامات بخش پیشگیری و کارشناسی سازمان در این مدت بوده است.

رئیس سازمان آتش نشانی ساری به ارائه آموزش‌های این سازمان به دانش آموزان مدارس، شهروندان، کارکنان ادارات و سازمان‌ها، کارگران کارگاه‌ها و کارخانه‌ها اشاره کرد.

او با اشاره به آمادگی کامل این سازمان جهت ارائه آموزش‌ها و مشاوره ایمنی، افزود: شهروندان می‌توانند با مراجعه به اداره آموزش و پیشگیری این سازمان یا تماس با شماره ۳۳۲۶۰۱۴۰ از زمان بندی آموزش آگاهی و از خدمات ایمنی و مشاوره لازم بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/ س

انجام ۳۴۱ بازدید ایمنی با همکاری آتش نشانان ساروی

برچسب ها: آتش نشانی ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.