مشارکت در مدرسه حق والدین است

رییس انجمن اولیا و مربیان آموزش و پرورش مازندران با اشاره به آغاز هفته انجمن اولیا و مربیان گفت:شعار امسال ما مشارکت در مدرسه حق والدین است، خواهد بود.

یزدانیان رییس انجمن اولیا و مربیان آموزش و پرورش مازندران در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری  ، با اشاره به آغاز هفته انجمن اولیا و مربیان از امروز چهارشنبه ۲۴ مهرماه، گفت: والدین حق دارند در روش‌های تربیتی، مدیریتی و فعالیت‌های مدرسه حضور یابند و اظهار نظر کنند.

او افزود:هدف ما ایجاد اعتماد بین خانه و مدرسه است که امیدواریم بتوانیم ارتباط خوبی بین والدین و مربیان مدرسه برقرار کنیم.

یزدانیان گفت:همدلی فعالیت‌های خانواده با معلمان موجب می‌شود که فعالیت‌های تربیتی و آموزشی به نحو احسن در مدرسه صورت گیرد.
او افزود:در استان ۳۱۷ مدرس آموزش خانواده وجود دارد که دارای مدرک عالیه تحصیلی هستند.

رییس انجمن اولیاء و مربیان آموزش و پرورش مازندران گفت:خانواده‌ها در صورت تمایل و داشتن توانایی می‌توانند در مشارکت‌های مالی نیز مدرسه را یاری دهند.

او با اشاره به برنامه‌های این هفته در استان گفت:در ۲۹ مهرماه در قائم شهر سخنرانی استاندار و مسولان استانی و شهرستانی را در برنامه داریم.

یزدانیان افزود:در سایر شهرستان‌ها نیز برنامه‌های متعددی به مناسبت هفته پیوند اولیاء و مربیان برگزار می‌شود.

او افزود: از خوانواده‌ها در خواست می‌شود که حضورشان را در مدرسه بیشتر کنند و هیچ فرزندی را با فرزندان دیگر مقایسه نکنند که به دانش آموز آسیبی وارد نشود.

انتهای پیام/س
 

آغاز هفته پیوند اولیاء و مربیان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.