ارتش سوریه وارد رقه شد

شبکه خبری المیادین اعلام کرد نیرو‌های ارتش سوریه ظهر امروز وارد شهر رقه شدند.

ارتش سوریه وارد رقه شدبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، شبکه خبری المیادین از ورود نیروهای ارتش سوریه به شهر رقه خبر داد. هنوز منابع رسمی صحت این خبر را تأیید نکرده‌اند.

معارضان مسلح سوری در سال ۲۰۱۳ شهر رقه را اشغال کردند. گروه تروریستی داعش در ۴ ژانویه ۲۰۱۴ این شهر را از معارضان پس گرفت و به اشغال خود درآورد.

نیرو‌های دموکراتیک سوریه هم با حمایت ائتلاف آمریکایی به اصطلاح ضد داعش ۱۷ اکتبر ۲۰۱۷ پس از توافق با این گروه تروریستی، این شهر را به تصرف خود درآوردند. 

ساکنان رقه ضمن محکوم کردن تجاوزات ترکیه به شمال سوریه، تأکید دارند همه باید در پشت ارتش سوریه قرار بگیرند تا بتوانند از مناطق خود در برابر تجاوزات ترکیه دفاع کنند و نیروهای متجاوز را بیرون برانند.

شبکه العربیه نیز گزارش داد پس از عقب نشینی نظامیان آمریکایی از پایگاه‌های خود در منبج در شمال سوریه، نیرو‌های ارتش دمشق وارد این پایگاه‌ها شدند.

انتهای پیام/

برچسب ها: سوریه ، ترکیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۵۶ ۲۵ مهر ۱۳۹۸
چی شد اردوغان میخاستی تاعمق 30 کیلومتری بری داخل خاک سوریه اماحالا تو8کیلومترش موندی خاّئن پوستت را میکنند شیرمردان مقاومت وبه خاک ذلت خواهی افتاد افتادددددددددددددددد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۵ ۲۴ مهر ۱۳۹۸
زنده باد جبهه ی مقاومت ترکیه هم شکست میخوره مث امریکا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۸ ۲۴ مهر ۱۳۹۸
ترکیه فکر کرده زمان عثمانیه با خفت وخواری عقب خواد رفت کردها هم یادشان باشه تحت حمایت دولت خودشان سر بلند خواهند بود مثل کرد های غیور ایران و کردستان زیبا
Germany
ناشناس
۱۸:۳۳ ۲۴ مهر ۱۳۹۸
برنده اصلی حمله ترکیه محور مقاومت بود
عدو شود سبب خیر اگر خدا خواهد
United States of America
علی خدایی
۱۶:۵۸ ۲۴ مهر ۱۳۹۸
جبهه مقاومت باید مثل گذشته و همیشه صاحب حرف باید باشد و الان ترکیه مثل سال های گذشته داره بازه هم حمایت خود را آشکارا و با ارتش خودش سوریه رو اشغال میکند باید به این اشغال گری ها پایان بدهد و خاک سوریه رو ترک کند
آخرین اخبار