پیاده روی اربعین حسینی سرمایه نرم نظام اسلامی و تشیع

آیت الله دری نجف آبادی در جلسه اخلاق مدیران استان مرکزی به شکوه و اهمیت پیاده روی اربعین اشاره کرد

پیاده روی اربعین حسینی سرمایه نرم نظام اسلامی و تشیعبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، نماینده ولی فقیه در استان مرکزی در کلاس درس اخلاق مدیران استان مرکزی گفت: آیین پیاده روی اربعین حسینی سرمایه نرم نظام اسلامی و تشیع است و این آیین معنوی نمادی برای جهان اسلام است که پیام وحدت، همگرایی و آزادی خواهی را در خود دارد و این مهم دشمنان را به شدت به هراس می اندازد.
آیت الله دری نجف آبادی ادامه داد: اجتماع عظیمی که از مسلمانان در ایام اربعین حسینی در عراق تشکیل می شود در هیچ کجای جهان در طول تاریخ سابقه نداشته است و هر ساله شماری از اقلیت های مذهبی نیز متقاضی شرکت در این آیین بوده اند که این مهم عظمت فرهنگ عاشورایی را می رساند.
وی در بخش دیگری از سخنانش، ایران را نماد امنیت و اقتدار در جهان دانست و گفت: فرق مختلف مذهبی با برخورداری از بیشترین ضریب امنیتی در ایران به بهترین شکل در کنار یکدیگر زندگی می کنند و مردم باید قدردان این نعمت بزرگ الهی باشند.
امام جمعه اراک در خصوص بازداشت «روح‌الله زم» سرشبکه کانال تلگرامی آمد نیوز نیز گفت: سپاه پاسداران با این اقدام هوشمندانه یک‌بار دیگر اقتدار و صلابت ایران اسلامی را در جامعه جهانی به منصه ظهور گذاشت.
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی افزود: ایران اسلامی نیازمند مدیران دلسوز و شایسته ای است که بتوانند در کوتاهترین زمان ممکن ظرفیت‌های بالقوه را بارور کند و گامی اساسی در راستای توسعه اقتصادی و ایجاد اشتغال بردارند.
آیت الله دری نجف آبادی اضافه کرد: منابع ملی و بیت المال مسلمین باید در راستای تولید، اشتغال، ارتقای بهره وری و تولید ناخالص ملی هزینه شود و دستگاه های نظارتی نیز با گسترش دامنه نظارتی و رصد خود باید از هدر رفت اموال مسلمین جلوگیری کنند و با متخلفان با جدیت برخورد نمایند.
وی ادامه داد: مسئولیت در جامعه ایران اسلامی موهبتی است که نصیب هر کسی نمی شود بنابراین کسانی که در جامعه بر سکان خدمت می نشینند باید قدر موقعیتشان را بدانند و بهترین اثر و بهره وری را داشته باشند.

انتهای پیام / الف

برچسب ها: اربعین ، تشیع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.