سرقت برای ساعتی خوشگذرانی

فرمانده انتظامی شهرستان اراک از دستگیری ۵ سارقان نوجوان موتورسیکلت که برای خوشگذرانی سرقت میکردند خبر داد.

سرقت برای ساعتی خوشگذرانیبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، سرهنگ امیر مختاری، فرمانده انتظامی شهرستان اراک گفت: ۵ نوجوانی که برای استفاده شخصی و پرسه زدن در خیابان، ۱۶ دستگاه موتورسیکلت را در اراک سرقت کرده بودند، در عملیات ماموران کلانتری ۱۷ قائم دستگیر شدند

او در تشریح این خبر گفت:‌در حدود یک ماه گذشته گزارش‌های متعددی از سرقت موتورسیکلت در مناطق اطراف شهرک قائم شهرستان به مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ اعلام شد و بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

او افزود: در مراحل اقدامات تخصصی پلیس، سرانجام سرنخ‌هایی از انجام سرقت‌ها توسط چند پسر جوان به دست آمد و مشخص شد که چند نوجوانان از موتورسیکلت‌های سرقت شده استفاده می‌کنند.

مختاری اضافه کرد: در روند رسیدگی به این پرونده ها، ۵ نوجوانی که مرتکب این سرقت‌ها شده بودند، شناسایی و دستگیر و برای تکمیل تحقیقات به یگان انتظامی دلالت شدند.

او ادامه داد: در بازجویی‌های پلیس که با حضور مشاوران و مددکاران اجتماعی پلیس از این افراد انجام پذیرفت، مشخص شد که آن‌ها برای استفاده شخصی و بدون اطلاع خانواده هایشان این سرقت‌ها را انجام داده اند.

او خاطر نشان کرد: ۱۶ دستگاه موتورسیکلت سرقت شده از این افراد کشف شد و دستگیر شدگان برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند و مراحل شناسایی و تحویل موتورسیکلت‌های سرقت شده به مالکان آن‌ها ادامه دارد.

فرمانده انتظامی شهرستان اراک با اشاره به عدم اطلاع خانواده ۵ نوجوان دستگیر شده از این اقدام فرزندانشان گفت: نظارت مستمر بر نوع رفتار فرزندان و آگاهی از ارتباطات و گروه همسالانشان از ضروریاتی است که از انحراف و بزه آنان پیشگیری می‌کند.

انتهای پیام/ ر

۵ سارقان نوجوان موتورسیکلت در اراک دستگیر شدند.

برچسب ها: نیروی انتظامی ، سرقت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.