افزایش پنج درصدی نرخ مشارکت اقتصادی در خراسان رضوی

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی گفت: نرخ مشارکت اقتصادی استان در تابستان امسال ۴۷ درصد بود که نسبت به مدت مشابه پارسال پنج درصد افزایش یافته است.

افزایش پنج درصدی نرخ مشارکت اقتصادی در خراسان رضویبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محمد سنجری مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی در نشست کارگروه اشتغال شهرستان سبزوار، گفت: بر مبنای آمار مرکز ایران، نرخ بیکاری استان در انتهای تابستان ۹ درصد اعلام شد که نسبت به مدت مشابه پارسال دو درصد کاهش یافته است.
 
او تصریح کرد: به منظور تداوم تولید، ایجاد اشتغال و حمایت از تولیدات داخلی ایجاد ۷۸ هزار و ۶۱۸ فرصت شغلی در این استان طی امسال هدف‌گذاری شده است.
 
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۴۵ هزار و ۱۰۸ فرصت شغلی در استان ایجاد شده که بیانگر تحقق ۵۷ درصدی میزان اشتغال است.
 
او تصریح کرد: از این میزان اشتغال ۱۴ هزار و ۵۷۴ شغل در سامانه رصد توسط دستگاه‌های اجرایی ثبت شده و بخش دیگر اشتغال مربوط به نهاد‌های بنیاد مسکن، راه و شهرسازی، صنعت، معدن و تجارت بوده که به صورت کتبی از سوی این دستگاه‌ها اعلام شده است.
 
احمد برادران فرماندار سبزوار نیز در این نشست گفت: امسال سه هزار و ۲۲۸ فرصت شغلی توسط دستگاه‌های دولتی برای این شهرستان هدف‌گذاری شده است.
 
او تصریح کرد: طی ۶ ماه نخست امسال هزار و ۴۳۰ فرصت شغلی در سبزوار ایجاد شده که هزار و ۷۹ مورد آن در سامانه رصد ثبت شده است.
 
فرماندار سبزوار گفت: پارسال تعهد اشتغال سبزوار ایجاد چهار هزار و ۴۵۶ فرصت شغلی بود که با بهره گیری از تسهیلات مناسب بانکی شش هزار و ۶۰ شغل در این شهرستان ایجاد شد.

انتهای پیام//ز.م
 

ایجاد ۶۰ هزار شغل در سبزوار با بهره گیری از تسهیلات مناسب بانکی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.