میدان امام علی اصفهان میزبان اجتماع بزرگ عاشقان ابا عبدالله الحسین (ع) درروز اربعین

رییس شورای هیئات مذهبی شهر اصفهان گفت: امسال برای پنجمین سال متوالی تجمع بزرگ اربعین از ساعت ۹ صبح تا ۱۲ ظهر در میدان امام علی (ع) برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ،سید رضا اخروی رییس شورای هیئات مذهبی شهر اصفهان گفت: امسال برای پنجمین سال متوالی تجمع بزرگ اربعین از ساعت ۹ صبح تا ۱۲ ظهر در میدان امام علی (ع) برگزار می‌شود.

سید رضا اخروی با دعوت از مردم اصفهان برای شرکت در این اجتماع عظیم افزود: قرائت زیارت اربعین، اجرای گروه تواشیح کشوری از رهروان ولایت، مداحی ونوحه خوانی و برپایی دسته‌های سینه وزنجیر زنی در خصوص فضائل اهل بیت عصمت و طهارت به ذکر مصیبت و برپایی نماز جماعت و در پایان پذیرایی عزاداران از برنامه‌های این اجتماع بزرگ مذهبی در روز اربعین در این میدان تاریخی است.

او، نقش برگزاری اجتماعات عزاداری همچون تجمع بزرگ عزاداران اربعین را برای نمایش اقتدار و اتحاد مسلمانان مهم دانست و گفت: اتحاد و همدلی مسلمانان دشمن را ناامید می‌کند و بر شکوه و عظمت این برنامه‌ها می‌افزاید.

رییس شورای هیئات مذهبی شهر اصفهان افزود: شرکت واحد اتوبوس‌رانی اصفهان و حومه ۵۰ دستگاه اتوبوس را برای انتقال عزاداران از مبادی اصلی شهر و هیئات مرکزی اصفهان به میدان امام علی (ع) اختصاص داده است.

انتهای پیام/م

 

اجتماع بزرگ عزاداران اربعین حسینی در میدان امام علی (ع) اصفهان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار