عماری: متقاضیان زیادی برای حضور در لیگ یک وجود دارد/ تلاش می‌کنیم حامیان مالی وارد بسکتبال شوند

دبیر فدراسیون بسکتبال گفت: می‌خواهیم جلسه‌ای میان باشگاه‌ها و حامیان مالی داشته باشیم و تلاش می‌کنیم هم تیم‌ها دیده شوند و هم حامیان وارد بسکتبال شوند.

مسعود عماری دبیر فدراسیون بسکتبال در گفت وگو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره برگزاری مراسم قرعه کشی لیگ و رقابت‌های امسال گفت: خوشحالیم که امسال مشارکت بیشتری در لیگ داریم، حالا ۱۴ تیم برای مسابقات امسال حضور دارند ما هم تلاش کردیم استاندارد‌های لازم را برای مسابقات امسال داشته باشیم  این استاندارد‌ها شامل تجهیزات و امکانات هم می‌شود، ما چندی پیش هم نمایندگانمان را برای بازدید از سالن‌ها و تجهیزبات باشگاه‌ها به شهر‌های مختلف فرستادیم تا شرایط دیده شود و  نمایندگان ما شرایط و مشکلات را گزارش کنند تا این موارد به مسئولان گفته شود و بر طرف شود، در مسابقات لیگ یک هم تلاش کردیم این استاندارد‌ها را رعایت کنند. متقاضیان زیادی برای رقابت‌های لیگ داریم منتظر هستیم تا آخر امروز مشخص شود  و کار‌ها صورت بگیرد تا به طور رسمی تعداد تیم‌های شرکت کننده و زمان قرعه کشی را اعلام کنیم.  

او افزود: امسال بازیکنان و مربیان بیبشتری درگیر مسابقات هستند و امیدواریم این شرایط خوب باعث شود لیگ پویایی داشته باشیم و این شرایط به تیم ملی کمک کند تا برای مسابقات المپیک ۲۰۲۰ تیم ملی پویا تری داشته باشیم.  

برگزاری استاندارد مسابقات در اولویت است

عماری در ادامه و در پاسخ به سوالی درباره وضعیت تیم پانزدهم که قرار بود شامل تیم نوجوانان باشد بیان داشت: قرعه کشی را انجام دادیم به هر صورت دوستان هم مراجعه کردند جلساتی برگزار شده ما بالاخر به فکرمنافع بازیکنان و فدراسیون هستیم و برگزاری استاندارد مسابقات در اولیت است، دوستان مراجعه می‌کنند، اما تا الان قرار نیست تیمی اضافه شود و  بعید می‌دانم چنین اتفاقی هم بیافتد ما نامه لیگ و برگزاری مسابقات را زده ایم و شرایط را فراهم کرده ایم.  

دبیر فدراسیون درباره بحث تبلیغات محیطی بیان داشت: در سال‌های گذشته این موضوع مطرح نبود و سال‌های گذشته هم به دلیل این که حامیان مالی زیاد نبودند اجازه دادیم تیم‌ها تبلیغ بگیرند و سالن‌ها را پر کنند  ما هم مبلغی نمی‌گرفتیم، اما به هر حال با توجه به آئین نامه ذکر شده این موضوع به فدراسیون مربوط است و همه لیگ‌ها این شرایط را دارد،   در فوتبال هم بخشی که کار تبلیغات را انجام می‌دهد درصدی به باشگاه‌ها می‌دهد ما هم قصد داریم درصدی به باشگاه‌ها بدهیم و فضای تبلیغاتی بدهیم.  

تلاش می کنیم هم تیم ها دیده شوند و هم حامیان مالی وارد بسکتبال شوند

او افزود: قرار است جلسه‌ای میان باشگاه‌ها و حامی مالی که حمایت مالی فدراسیون را بر عهده دارد داشته باشیم نمی‌دانم برخی که رقم‌هایی  اعلام می‌کنند را از کجا می‌آوردند ما جلسه را برگزار می‌کنیم و نباید پیش داوری وجود داشته باشد، تلاش می‌کنیم هم تیم‌ها دیده شود و هم حامیان وارد فضای بسکتبال شوند، به امید خدا  جلسه‌ی مشترکی خواهیم داشت تا بتوانیم این مشکلاتی که طاهری است بر طرف شود.  

مسعود عماری در پایان و در پاسخ به این سوال که تاکنون چند تیم قرار است در سالن آزادی میزبانی داشته باشند گفت:  از ۲ تیم  نیروی زمینی و مهرام برای میزبانی درخواست داده اند شاید اکسون هم بیاید، ولی سالن ظرفیتی دارد و تلاش می‌شود کمک کنیم، زیرا سالن آزادی استاندارد است و ما هم کمک می‌کنیم تا مسابقات به خوبی برگزار شود.  


بیشتر بخوانید:

برنامه مرحله رفت لیگ برتر بسکتبال مردان

دعوت از ۱۵ تیم برای حضور در جلسه هماهنگی لیگ برتر بسکتبال

عماری: برای افزایش تعداد تیم‌های لیگ، دست به هر اقدامی نمی‌زنیم/ سالن افراسیابی در اختیار فدراسیون قرار می‌گیرد


انتهای پیام/ 

آخرین اخبار از بسکتبال ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار