همزمان با هفته تربیت بدنی:

بیش از ۴۰۰ برنامه فرهنگی، ورزشی در یزد برگزار می‌شود

مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد از برگزاری بیش از ۴۰۰ برنامه فرهنگی ورزشی در هفته تربیت در استان خبر داد.

به گزارش  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ،  مسعود شریعتی، مدیر کل ورزش وجوانان استان یزد گفت: همزمان با فرارسیدن هفته تربیت بدنی بیش از ۴۰۰ برنامه فرهنگی و ورزشی در سطح استان یزد در دو بخش آقایان و بانوان برگزار می‌شود.

او در ادامه به افتتاح چندین پروژه ورزشی در این هفته اشاره کرد و افزود: برگزاری مسابقات مختلف و متنوع ورزشی در رشته‌های فوتبال، شطرنج، همگانی، ووشو، ژیمناستیک، والیبال، تنیس روی میز، رزمی، تکواندو، بسکتبال، شنا، کشتی، دوچرخه سواری، بومی و محلی، کاراته، اسکیت، دوومیدانی، ورزش‌های روستایی و عشایری، قایقرانی، بدمینتون، جودو و کوهپیمایی، همایش‌های دوچرخه سواری، پیاده روی، ورزش صبحگاهی و عصرگاهی از دیگر برنامه‌های هفته تربیت بدنی در استان یزد است.

شریعتی اظهار کرد: غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدا، دیدار با خانواده معزز شهدای ورزشکار، دیدار با ائمه جمعه و تجلیل از پیشکسوتان و قهرمانان در تمامی شهرستان‌ها و بخش‌های استان، در این هفته انجام خواهد شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد اضافه کرد: توجه ویژه به ورزش‌های همگانی در روستا‌ها و برپایی رقابت‌های بومی و محلی از دیگر محور‌های فعالیت اداره‌های ورزش و جوانان در سطح استان یزد در هفته تربیت بدنی خواهد بود.

شریعتی در پایان با بیان اینکه متناسب با نام‌گذاری روز‌های هفته تربیت‌بدنی، برنامه‌های متنوعی در این رابطه برگزار خواهدشد، افزود: ورزش، همدلی و مشارکت اجتماعی، ورزش، ایثار نهضت حسینی، ورزش، آگاهی و سبک زندگی فعال، ورزش، سنت‌های آیینی و پیوند نسل‌ها، ورزش، توانمندی و امید به آینده، ورزش، پویایی و سلامت ملی و ورزش، معنویت و ولایت‌مداری شعار‌های روزانه هفته تربیت بدنی است.

هفته تربیت‌بدنی از ۲۶ مهرماه با شعارپیش به سوی ایران فعال آغاز و دوم آبان‌ماه به پایان می‌رسد.

انتهای پیام/ی

بیش از ۴۰۰ برنامه فرهنگی، ورزشی درهفته تربیت بدنی  در یزد برگزار می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.