کشف ۵۳ کیلوگرم مواد مخدر در مازندران

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر مازندران، از کشف ۵۳ کیلو گرم انواع مواد مخدر و دستگیری ۱۰ سوداگر مرگ در طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در استان خبر داد.

سرهنگ علیرضا ثقفی رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر مازندران در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری  ،گفت:در اجرای طرح مبارزه با قاچاقچیان مواد مخدر، ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان و شهرستان‌های تابعه با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی موفق به شناسایی ۱۰ قاچاقچی مواد مخدر در استان شدند.

او افزود: پس از هماهنگی با مرجع قضائی، تیم‌های عملیاتی تشکیل و در یک اقدامی ضربتی متهمان را دستگیر کردند.

سرهنگ ثقفی گفت: در این عملیات ها، در مجموع ۵۳ کیلو انواع مواد مخدر از قاچاقچیان کشف شد و متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

او با بیان این که، گفت: مواد مخدر یک عامل مهم برای به خطر افتادن بهداشت و سلامت جوامع بشری است و ره آورد آن تزلزل خانواده‌ها، نگرانی و ناامنی شهروندان و در نتیجه تنزل امنیت انسانی آنان می‌شود.
 
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان همچنین از شهروندان خواست: برای رسیدن به جامعه‌ای آرمانی و جلوگیری از هرگونه ناهنجاری‌های اجتماعی با پلیس همکاری کرده و هرگونه اطلاعات و اخباری در این زمینه و سایر مسائل امنیتی را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام دارند.

انتهای پیام/س

کشف ۵۳ کیلوگرم مواد مخدر و دستگیری ۱۰ سوداگر مرگ در مازندران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.