تمام تلاش ارتش و نیروی زمینی حمایت از مناطق محروم

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت : تمام تلاش ارتش و نیروی زمینی بر این است که از مناطق محروم، محرومیت‌زدایی کرده و زمینه رفاه و پیشرفت هر چه بیشتر این مناطق را فراهم کنند.

پروژه‌های عمرانی در کوی سازمانی پادگان ابوذر شهرستان سرپل‌ذهاب با حضور امیرکیومرث حیدری، فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران افتتاح شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت : پادگان ابوذر در سرپل‌ذهاب دارای تقدس ویژه‌ای است چرا که جایگاه بسیاری از شهدای والامقام است.

حیدری افزود: مقام معظم رهبری این پادگان را به دوکوهه غرب کشور تشبیه کرده است امروز ما توفیق یافته‌ایم که در این مکان مقدس حضور یابیم و چند پروژه عمرانی شامل گازرسانی به منازل مسکونی، کارخانه سنگ‌شکن، فروشگاه مشارکتی اتکا، پارک شادی و کارگاه خیاطی برای اشتغال خواهران را افتتاح کنیم.

او گفت: تمام تلاش ارتش و نیروی زمینی بر این است که از مناطق محروم، محرومیت‌زدایی کرده و زمینه رفاه و پیشرفت هر چه بیشتر این مناطق را فراهم کنند

فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: امروز هم در مناطق شرقی و هم در غرب کشور مسؤولیت حراست و حفاظت از مرز‌های ایران اسلامی را بر عهده داریم.

او افزود: امروز هم در مناطق شرقی و هم در غرب کشور مسؤولیت حراست و حفاظت از مرز‌های ایران اسلامی را بر عهده داریم.

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران افزود: حضور نیرو‌های ارتش در مرز‌های کشور به معنی وجود تهدیدات نیست، بلکه برای امنیت بیشتر ایران اسلامی و جلوگیری از هرگونه تهدیدی علیه تمامیت ارضی کشور است.

او با اشاره به بازگشایی مرز خسروی، افزود: نیروی زمینی ارتش با قابلیت‌ها و امکانات خود در مرز خسروی امکان سفری ایمن و بی‌خطری را برای زوار ابا عبدالله الحسین (ع) فراهم کرده است تا مردم در کمال امنیت و آرامش این سفر زیارتی خود را انجام دهند.

حیدری افزود: ایجاد بیمارستان صحرایی در مرز، ایجاد پل هوایی کرمانشاه، خسروی برای اورژانس هوایی، پایش ۲۴ ساعته منطقه بوسیله بالن هوایی، استقرار امکانات و نیرو‌های امنیتی ارتش در مرز، فراهم کردن تسهیلات در راستای خدمت به مردم از فعالیت‌های نیروی زمینی در استان کرمانشاه برای خدمت به زوار است که نشان دهنده ولایتمداری و عشق به اهل بیت (ع) این نیرو است.

این مسئول نظامی، به دستگیری سرشبکه رسانه دروغین آمد نیوز اشاره کرد و گفت: ایادی استکبار بدانند که هیمنه آن‌ها پوشالی است و نمی‌توانند درمقابل قهر انقلاب مقاومت کنند لذا کسانی که فریب دستگاه‌های اطلاعاتی غرب را خورده و در زمین آن‌ها علیه نظام فعالیت تبلیغاتی می‌کنند هرچه سریع‌تر توبه کرده و با اظهار ندامت به دامن انقلاب برگردند، چون دیر یا زود در دام اطلاعاتی فرزندان انقلاب گرفتار خواهند شد .

 

 

انتهای پیام/د

افتتاح پروژه‌های عمرانی در کوی سازمانی پادگان ابوذر

 

برچسب ها: سپاه ، ارتش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار