شهداب، پیروز دربی والیبال یزد

سرمربی تیم والیبال شهداب یزد گفت: شهداب سه بر یک، پیروز شهرآورد والیبال امروز یزد شد.

عباسعلی میرحسینی، سرمربی تیم والیبال شهداب یزد در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ،  گفت: تیم والیبال شهداب یزد، در مسابقات والیبال جام شهداب، از ساعت ۱۶ به مصاف خاتم اردکان رفت و با نتیجه سه بر یک پیروز دربی والیبال امروز یزد شد.

اوافزود: تیم والیبال شهداب یزد، ست‌های اول، سوم و چهارم را به ترتیب با نتیجه ۲۵-۲۳، ۲۵-۱۸ و ۲۵-۱۵ برد و ست دوم را با نتیجه ۲۵-۲۳ به شاگران مسعود آرمات واگذار کرد.

میرحسینی با اشاره به اینکه مسابقات والیبال چهار جانبه جام شهداب یزد با حضور چهار تیم به مدت سه روز در ورزشگاه شش هزار نفری شاهدیه پیگیری می‌شود، افزود: این دوره از مسابقات، از امروز، چهارشنبه ۲۴ مهرماه با دیدار، شهداب یزد و خاتم اردکان آغاز شد.

سرمربی تیم شهداب یزد با بیان اینکه احمد سرمست، داور بین المللی این مسابقات را قضاوت می‌کند، اظهار داشت: دو تیم سپاهان اصفهان و فولاد سیرجان ایرانیان نیز امروز به مصاف یکدیگر می‌روند.

میرحسینی با بیان اینکه مسابقات چهارجانبه جام شهداب جمعه ۲۶ مهرماه به کار خود پایان می‌دهد، افزود: در پایان مسابقات به تیم قهرمان جام و به تیم‌های دیگر نیز لوح و لوگو باشگاه شهداب یزد تقدیم خواهد شد.

انتهای پیام/ی

پیروزی شهداب یزد مقابل  خاتم اردکان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.