همایش پیوند اولیاء و مربیان استان سمنان در گرمسار

همایش استانی پیوند اولیاء و مربیان استان سمنان با حضور معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش در گرمسار برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، رضوان حکیم زاده معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش در همایش استانی پیوند اولیاء و مربیان استان سمنان به جایگاه مهم و تاثیرگذار انجمن‌های اولیاء و مربیان در مدارس موفق و با بازده بالا در کشور اشاره کرد و گفت: در برنامه وزارت آموزش و پرورش در توسعه انجمن‌های اولیاء و مربیان به دنبال افزایش همکاری، مشارکت خانواده‌ها در مدارس و تصمیم گیری‌ها هستیم تا بهترین شرایط را با همکاری والدین برای یادگیری دانش آموزان ایجاد کنیم.

نماینده مردم شهرستان‌های گرمسار و آرادان در مجلس شورای اسلامی هم توسعه مکان‌های آموزشی در کنار حوزه نرم افزار در بخش آموزش و پرورش را مهم برشمرد و بیان کرد: ۱۳ مدرسه جدید با اعتبار ۲۷ میلیارد تومان در گرمسار، ایوانکی و آرادان ساخته می‌شود.

مدیر کل آموزش و پرورش استان نیز به توجه بیشتر در سیستم آموزشی به حوزه انجمن‌های اولیاءو مربیان تاکید کرد و افزود: امسال ۲۰ درصد مدارس استان، انتخابات انجمن اولیاء و مربیان خود را به صورت الکترونیکی برگزار کردند.
در این همایش از برترین‌های استانی و فعال در انجمن‌های اولیاء و مربیان استان سمنان و شهرستان گرمسار با هدایایی تجلیل و قدردانی شد.

معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش در ادامه سفرش به گرمسار با حضور در مزار شهدا با آرمان‌های والای شهدا تجدید میثاق کرد و در ادامه نیز زنگ هفته پیوند اولیاء و مربیان را به صورت استانی در دبستان دخترانه شمس گرمسار نواخت.

افتتاح دو طرح تربیتی و مشورتی در مدارس ابتدایی گرمسار پایان بخش سفر حکیم زاده به گرمسار بود.

انتهای پیام / م

افتتاح دو طرح تربیتی و مشورتی در مدارس ابتدایی گرمسار

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار