محسنی بندپی مطرح کرد؛

اربعین تجلی قدرت شیعه در برابر زیاده خواهی‌های استکبار جهانی است

استاندار تهران گفت: زیبایی‌های معنوی اربعین بعنوان تجلی عشق و ارادت شیعیان و آزادی خواهان جهان به امام حسین (ع) نیازمند کار منسجم است.

اربعین تجلی قدرت شیعه در برابر زیاده خواهی‌های استکبار جهانی استبه گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، انوشیروان محسنی بند پی استاندار تهران در برنامه زنده تلویزیونی  اظهار کرد: اربعین تجلی قدرت شیعه در برابر زیاده خواهی‌های استکبار جهانی است.

وی افزود: زیبایی‌های معنوی اربعین بعنوان تجلی عشق و ارادت شیعیان و آزادی خواهان جهان به امام حسین (ع) نیازمند کار منسجم، مستمر فرهنگی و اطلاع رسانی در این خصوص است.

محسنی بندپی گفت: ستاد اربعین استان تهران هماهنگ کننده و نقش تسهیل گری برای ارسال کمک‌ها و مشارکت‌های مردمی را برعهده دارد.

وی بیان کرد: عزاداری‌های مربوط به سالار شهیدان طی سالیان متمادی و قرن‌ها به صورت خودجوش و از نسلی به نسل دیگر منتقل می‌شود و حضور مردم در پیاده روی اربعین کاملا خودجوش است.

استاندار تهران گفت: ستاد اربعین استان تهران امسال هم همچون سال‌های گذشته در شهر نجف از مبدا ورودی خیل عظیم عاشقان امام حسین (ع)  مستقر شد در خصوص اسکان و پذیرایی به زائرین اربعین خدمت رسانی کرد.

وی افزود: امسال هم ستاد اربعین استان تهران توفیق داشت تا مسؤل ارائه خدمات در شهر نجف به زائران را برعهده داشته باشد و با هم افزایی و هماهنگی بین تمامی دستگاه‌های عضو ستاد، موفق شدیم این خدمات را به نحو مطلوبی ارائه دهیم.

محسنی بند پی در ادامه افزود: حدود۶۷ انواع تریلی، کامیون و کامیونت را پیش از آغاز این رویداد باشکوه حاوی انواع مواد غذایی و سایر مواد مورد نیاز زائرین اربعین که تمامی این کمک‌ها از محل مشارکت‌های مردمی تامین شده است به شهر نجف اعزام کردیم.

استاندار تهران گفت: امسال به صورت میانگین در صحن حضرت زهرا (س) پذیرای۵۰ هزار زائر بودیم تا زوار با تجدید قوا بتوانند در راهپیمایی پیاده روی اربعین شرکت کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار