حسینی:

پیروزی را به هوادارن مان تقدیم میکنم

سرمربی تیم فوتبال مس کرمان گفت: بازی سختی برابر ذوب آهن داشتیم و بابت کسب پیروزی خوشحالم واین برد را به هواداران تیم مس تقدیم میکنم.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان سید مجتبی حسینی، سرمربی تیم مس کرمان پس از برد تیمش در مقابل ذوب آهن در کنفرانس خبری گفت: ذوب آهن تیم قدرتمندی است و می‌دانستیم که پرس ابتدایی خوبی دارد، ولی با انگیزه مضاعف بازیکنان موفق شدیم این پرس را دفع کرده و در ضد حملات به گل برسیم. البته که این برد را هم تقدیم به هوادارن تیم مان می‌کنم.

او در رابطه با تفاوت‌های سرمربیگری در لیگ برتر و لیگ یک ادامه داد: تغییرات مربی در لیگ یک و لیگ برتر زیاد است. تیم‌های لیگ یکی تغییراتی در حدود نود درصد دارند که کار را برای مربیان بسیار سخت می‌کند. این فصل نیز تا بدین جای کار شرایط خوبی در لیگ یک نداریم و نیاز داریم تا بیشتر تلاش کنیم.

حسینی در پایان گفت: البته که ده سال به عنوان بازیکن و مربی در ذوب آهن فعالیت کردم، اما در این مسابقه کاملا در اختیار مس کرمان بودم و باید این بازی را می‌بردیم. برای همین هم خوشحالم که توانستیم پیروز شویم. به نظرم تعویق دو هفته‌ای لیگ به ضرر ذوب آهن تمام شد، اما اینطور هم نبود که انتظار زدن ۴ گل به ذوب آهن را داشته باشیم.
 
انتهای پیام/ی
 

انتظار زدن چهار گل به ذوب آهن را نداشتیم

برچسب ها: فوتبال ، جام حذفی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار