سرپرست جدید فدراسیون دوومیدانی را بیشتر بشناسید

ایرج عرب مدیرعامل سابق باشگاه پرسپولیس طی حکمی از سوی وزیر ورزش و جوانان به عنوان سرپرست جدید فدراسیون دوومیدانی انتخاب شد.

به گزارش خبرنگار پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، وزارت ورزش و جوانان پس از کش و قوس‌های فراوان ایرج عرب مدیرعامل سابق باشگاه پرسپولیس را در حالی به عنوان سرپرست فدراسیون دوومیدانی انتخاب کرد که عرب هیچ گونه سابقه‌ای در این رشته ورزشی  نداشته است.  

با توجه به اینکه دوره ریاست مجید کیهانی در فدراسیون دوومیدانی به پایان رسیده است به همین علت ایرج عرب از  سوی وزارت ورزش و جوانان به عنوان سرپرست جدید فدراسیون دوومیدانی  انتخاب شد تا امورات این فدراسیون را تا زمان برگزاری مجمع انتخابات ریاست جدید برعهده بگیرد.  

ایرج عرب در سال‌های گذشته سرپرست اداره کل حراست وزارت ورزش و جوانان بوده است و بعد از آن او در زمان مدیریت گرشاسبی در باشگاه پرسپولیس به عنوان معاون مالی اداری مشغول به فعالیت شد.   با توجه به اینکه گرشاسبی به علت قانون منع به کار گیری بازنشسته‌ها  قادر به ادامه همکاری با باشگاه پرسپولیس نبود از سمت مدیرعاملی سرخپوشان پایتخت کنار رفت و عرب از سوی سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان در تاریخ ۲۰ آذر ۹۷ به عنوان سرپرست باشگاه پرسپولیس انتخاب شد.


بیشتر بخوانید: عرب سرپرست فدراسیون دوومیدانی شد


به هر حال عرب با حکم وزیر ورزش و جوانان و رئیس مجمع باشگاه پرسپولیس در روز اول اسفند ماه ۹۷ سمتش از سرپرستی به مدیرعاملی تغییر یافت. البته عرب روز چهارشنبه ۵ شهریور ماه از سمت مدیرعاملی پرسپولیس استعفا کرد و محمد حسن انصاری فرد جایگزینش شد. عرب تا قبل از اخذ حکم سرپرستی دوومیدانی، عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس بود و به نظر می‌رسد  تا چند وقت دیگر جایگزینی از سوی وزارت ورزش و جوانان برای او در هیئت مدیره پرسپولیس  انتخاب شود.  

به هر حال با توجه به حاشیه های زیادی که فدراسیون دوومیدانی دارد ایرج عرب کار سختی برای اداره این فدراسیون تا زمان انتخابات دارد. 

انتهای پیام/ 

سوابق سرپرست جدید دوومیدانی 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار