معاون سیاسی استاندار اردبیل:

آموزش از ضرورت‌های کاهش طلاق است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل گفت: طبق آمار اعلام شده پدیده طلاق در استان اردبیل نسبت به میانگین کشوری بالا است و در این زمینه آموزش خانواده‌ها باید جدی گرفته شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، بهروز ندایی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل در کارگاه آسیب‌های اجتماعی در سالن شهید رجایی استانداری گفت: پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی، پدیده‌های طلاق و سرقت و ناهنجاری‌های حاصل از این موارد نیاز به آموزش مفید و برگزاری کارگاه‌های عملی دارد.

او با بیان اینکه استانداری به عنوان هماهنگ کننده سایر دستگاه‌های اجرایی است گفت: از اواخر سال ۹۷ با بررسی مسایل اجتماعی و شناسایی آسیب‌های اجتماعی در مناطق مختلف و حواشی شهر به دستور استاندار کار‌های زیربنایی شروع شده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل با اشاره به اینکه مشاوره قبل از ازدواج برای زوجین ضرورت دارد گفت: پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی با مشاوره‌های روان شناسی قبل از ازدواج با برگزاری کارگاه‌های ترویج می‌یابد.

ندایی اجرای طرح جامع سلامت را یادآور شد و افزود: اجرای این طرح نیزد از سوی استانداری شروع شده و برای خانواده‌های جامعه هدف انجام می‌شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار اردبیل نیز گفت: بهبود امور و توسعه ارتقای سازمانی همکاران استانداری در گرو برگزاری کارگاه‌ها و آموزش است.

یعثوب نژاد محمد افزود: با توجه به دغدغه‌هایی که مسولان ارشد استان در رابطه با پیشگیری آسیب‌های اجتماعی داشتند بحث‌های اساسی وتخصصی از سوی صاحب نظران ماه‌ها پیش آغاز شده است.

او با بیان اینکه این زندگی بهتر با شهروندان داناتر امکان پذیر است تصریح کرد: ارتقای دانش و بهره مندی از یافته‌های علمی در زندگی سبب افزایش مهارت در زندگی می‌شود.

معاون توسعه مدیریت استاندار اردبیل اظهار کرد: برنامه مدونی برای جامع هدف با مسوولیت نظام روان شناسی که برای خانواده کارکنان و سایر اقشار مردم که مدیریت آن بر عهده معاونت توسعه مدیریت و معاونت سیاسی امنیتی گذاشته شده است.

انتهای پیام/ح

مشاوره قبل از ازدواج برای زوجین ضرورت دارد

برچسب ها: طلاق ، آسیب اجتماعی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.