پیش بینی سرمایه گذاری ۲ میلیارد دلاری برای شهرک تخصصی زنجان

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان گفت :۷۰۰ هکتار زمین به سرمایه گذاران خارجی واگذار خواهد شد.

پیش بینی سرمایه گذاری ۲ میلیارد دلاری برای شهرک تخصصی زنجانبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، حقیقی استاندار زنجان با تاکید بر تشکیل کمیته‌ای برای رفع مشکلات سرمایه گذاری گفت: معاونان اقتصادی و سیاسی امنیتی مسئول پیگیری ایجاد این شهرک صنعتی هستند.

او افزود:ایجاد هماهنگی‌های بیشتر و ایجاد روال منطقی برای حضور سرمایه گذاران خارجی امری است ضروری و در راه ایجاد اشتغال جدید در استان از هیچ تلاشی فرو گذار نخواهیم کرد.

حقیقی از مدیران مرتبط با این موضوع خواست در ایجاد و استقرار صنایع خارجی از همه ظرفیت های تسهیلی خود استفاده کنند و مشوق‌های لازم را برای توسعه صنعتی استان به کار گیرند.

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان گفت: تاکنون ۴۵۰ هکتار زمین برای احداث شهرک تملک شده و  طبق برنامه ریزی های انجام شده   ۷۰۰ هکتار زمین به سرمایه گذاران خارجی  واگذار خواهد شد.

احمدی صنایع قابل سرمایه گذاری این شهرک تخصصی را صنایع‌ تک و پاک عنوان کرد و افزود: حجم سرمایه گذاری پیش بینی شده برای این شهرک درحدود ۲ میلیارد دلار است و از عزم جدی برای تعیین تکلیف آن تا پایان سال جاری  خبر داد.
 
 
انتهای پیام/ن
 

تملک ۴۵۰ هکتار زمین برای تاسیس شهرک صنعتی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.