بسته اخبار حوادث امروز استان مرکزی؛

دستگیری سارق به عنف طلاجات در اراک/کشف کالای قاچاق در شهرستان ساوه/کشف ۳کیلوگرم تریاک در استان مرکزی/یک کشته بر اثر واژگونی خودرو کامیون در محور ساوه - همدان

مهم‌ترین حوادث امروز (پنجشنبه ، چهارم مهرماه سال ۹۸) را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

دستگیری سارق به عنف طلاجات در اراک/کشف کالای قاچاق در شهرستان ساوه/کشف ۳کیلوگرم تریاک در استان مرکزی/یک کشته بر اثر واژگونی خودرو کامیون در محور ساوه - همدانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، مهم‌ترین حوادث امروز (پنجشنبه بیست و پنجم مهرماه سال ۹۸) را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید:

دستگیری سارق به عنف طلاجات در اراک:

سرهنگ امیر مختاری فرمانده انتظامی شهرستان اراک گفت:سارقی که طلاجات خانمی مسن را در یکی از مناطق شهر اراک سرقت کرده بود ساعتی بعد از ارتکاب سرقت در عملیات ماموران کلانتری ۱۳ شهرستان اراک دستگیر شد.

کشف کالای قاچاق در شهرستان ساوه:

سرهنگ پرویز اسدی فرمانده انتظامی شهرستان ساوه گفت :در عملیات ماموران انتظامی شهرستان ساوه ۱۳ دستگاه ماشین لباسشویی و ظرفشویی قاچاق به ارزش ۵۰۵ میلیون ریال از دو دستگاه خودرو وانت نیسان کشف شد.

كشف ۳كيلوگرم ترياك  در استان مركزی

سرهنگ احمدرضا چگنی رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان مرکزی از کشف ۳کیلوگرم تریاک در عملیات پلیس در یکی از محور‌های مواصلاتی استان خبر داد.

یک کشته بر اثر واژگونی خودرو کامیون در محور ساوه - همدان

صبح روز گذشته در سانحه رانندگی محور قدیم ساوه - تهران در دو کیلومتری شهر مامونیه بر اثر واژگونی یک دستگاه خودرو کامیون راننده خودرو جان خود را از دست داد و سرنشینان نیز مصدوم شد.

صحنه تصادف از سوی کارشناسان پلیس راه بررسی و در این خصوص پرونده تشکیل شد.

انتهای پیام/ الف

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.