تکریم و معارفه شهرداران صدرا

مراسم تکریم و معارفه شهرداران صدرا برگزار شد.

تکریم و معارفه شهرداران صدرا

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، در مراسمی بهزاد پرنیان خوی به عنوان شهردار جدید صدرا معرفی و از تلاش های  رضا انصاری که سرپرست شهرداری این شهر را به عهده داشت، تقدیر شد.

این مراسم در پردیس دانشگاه آزاد اسلامی شیراز کیلومتر ۵ جاده شیراز به صدرا برگزار شد.

بهزاد پرنیان خوی، بخشدار جره و بالاده و معاون آموزش و پرورش جره و بالاده را در کارنامه دارد.

رسیدگی به مشکلات مردم و نیاز‌های قانونی آن‌ها از واجب‌ترین واجبات است

پرنیان خوی شهردار جدید شهر صدرا در این مراسم اظهار کرد: فرصت‌ها همچون ابر بهاری می‌گذرد پس قدر فرصت‌های نیک و خیر را غنیمت بشماریم که بی شک یکی از فرصت‌های نیک و خیری که در زندگی هر شخصی ممکن است پدید آید فرصت خدمت گذاری است.

شهردار جدید صدرا افزود: اینجانب خداوند باریتعالی را شاکر هستم که فرصت خدمت گذاری به مردم ولایتمدار، فهیم و قدرشناس شهر صدرا را نصیب این حقیر کرده و از ذات اقدسش در جهت عبور از این امتحان سخت، ملتمسانه و عاجزانه استمداد و طلب کمک دارم.

پرنیان خوی ادامه داد: از روسا، اعضای شورا، بزرگان و ریش سفیدان خواهشمندم که در این مسیر پر خطر و پر مخاطره با من همکاری و همیاری کنند.

او با بیان اینکه امروز به طور قطع و یقین، رسیدگی به مشکلات مردم و رفع حوائج و نیاز‌های قانونی آن‌ها از واجب‌ترین واجبات است، اضافه کرد: مردم در شرایط خاص و تنگنا هستند و رسیدگی به مشکلات آن‌ها یکی از مهم‌ترین وظایف شرعی قانونی و اخلاقی ما مسئولان است.

شهردار جدید صدرا با اشاره به محور‌های اصلی برنامه مدون جهت خدمت رسانی به مردم، افزود: نظم و انظباط و سلامت اداری یکی از محور‌ها است که منظور فقط حضور و غیاب فیزیکی نیست ما انظباط مالی در بحث بودجه و هزینه‌ها باید داشته باشیم.

او ادامه داد: در چیدمان اداری باید از افراد متخصص و متعهد استفاده کنیم، در بحث ورود و خروج نیرو‌ها باید برنامه ریزی کامل و جامع داشته باشیم، افراد سالم، توانمند، پاکدست در قسمت‌های کلیدی باید گذاشته شود.

پرنیان خوی گفت: افرادی که به هر دلیلی سابقه و تجربه خوبی نداشته اند و در موارد مختلف به شکلی تاثیر منفی گذاشته اند باید بدانند که صدرا دیگر جای آن‌ها نیست.

شهردار جدید صدرا با بیان اینکه شهرداری شفاف و پاسخگو دومین محور است، افزود: ما باید همه حیاط خلوت‌ها و پستو‌های شهرداری را جمع کنیم.

او تصریح کرد: لازمه این کار این است که در یک اتاق شیشه‌ای قرار بگیریم که تمامی قراردادها، کارها، برنامه‌ها به وسیله‌ی مردم نظارت شوند.

پرنیان خوی بیان کرد: ما باید برنامه را به مردم ارائه دهیم، اگر برنامه‌ها و کار‌های ما شفاف باشد قطعا محل‌های فساد زا وجود نخواهد داشت و همیشه مردم می‌توانند نظارت مستقیم داشته باشند، انحصارطلبی‌ها برداشته می‌شود و هر سرمایه گذار یا پیمانکاری که بخواهد در یک طرح مشارکت داشته باشد می‌تواند شرایط طرح را به صورت شفاف ببیند و بررسی کنند.

شهردار جدید صدرا با بیان اینکه انقلاب عمرانی و ارائه خدمات مطلوب بر مبنای توسعه متوازن شهری سومین محور است، اضافه کرد: شهر صدرا دارای پراکندگی‌هایی است که فاز یک و ۲ و در بعضی نقاط مثل فاز ۲ هنوز خدمات اولیه و زیر ساخت‌های اولیه به اجرا گذاشته نشده، است.

او اظهار امیدواری کرد: ضمن رسیدگی به فاز یک، به تناسب فاز ۲ هم رفع محرومیت شود و به آن توجه ویژه‌ای بخصوص به قسمت‌های عمرانی شود.

عبدالرسول حقیقی معاون توسعه و برنامه ریزی فرمانداری شیراز نیز در این مراسم اظهار کرد: برنامه‌های اصلی مدیریت شهری از زمان استقرار و در زمان انتصاب شهردار منتخب می‌تواند عملیاتی و اجرایی شود و شهردار می‌تواند نقش موثری در توسعه پایدار شهری داشته باشد.

او ادامه داد: توسعه پایدار شهری یک فرایند و برنامه عملیاتی برای زندگی مطلوب بشر در حال و آینده است.

او اضافه کرد: شورا می‌تواند برنامه‌ای را مدون کند که زندگی و رفاه امروز مردم و آینده را تضمین کند و این وظیفه سنگینی بر دوش شورای شهر است.

عبدالرسول حقیقی گفت: شهردار به عنوان مدیر اجرایی باید همراه، فردی متخصص، آگاه به مسایل روز و دلسوز باشد تا بتوانیم بگوییم که ین برنامه‌ها ادامه پیدا می‌کند و آینده روشنی را و برای منطقه رقم می‌زند.

«عباس ملک زاده» شهردار صدرا از مردادماه امسال به علت فساد مالی و با عناوین اتهامی، چون ارتشا و تبانی در معاملات، در بازداشت به سر می‌برد و پرونده او در حال رسیدگی است.

پس از او «رضا انصاری» که قبلا معاون امور مالی شهرداری صدرا بوده، سرپرست شهرداری را عهده دار شد.

با افزایش جمعیت کلان شهر شیراز، مطالعات و طراحی شهر جدید صدرا در ابتدای سال ۱۳۶۸ آغاز شد.

شهر صدرا در فاصله ۱۸ کیلومتری شمال غربی شیراز و در نقطه‌ای به نام «دشت آهوچر» قرار گرفته و آب و هوای آن معتدل کوهستانی است.

انتهای پیام/چ

معرفی شهردار جدید صدرا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمد ابراهیمی
۰۸:۰۵ ۲۶ مهر ۱۳۹۸
واقعا باسابقه تر نبود.اینجا بخشدار لازم داشت؟؟؟؟معاونت آموزش پرورش؟؟؟؟اماده فساد بعدی باشیم .همه فسادها هم از روی عمد نیست از روی ناآگاهی به اون کار .سمت.عنوان.وشغله.خدا آخر عاقبت همه ما ها رو بخیر کنه
آخرین اخبار