اخبارحوادث بیست و پنجم مهر ماه ۹۸؛

کشف ۷۳ کیلو تریاک در اصفهان / دستگیری ۳۴ معتاد و خرده فروش افیونی در اصفهان

مهم‌ترین حوادث امروز بیست و پنجم مهرماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ، مهم‌ترین حوادث امروز بیست و پنجم مهرماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

 

کشف ۷۳ کیلو تریاک در اصفهان

سرهنگ "غلامحسین صفری" رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان اظهار داشت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر اصفهان مطلع شدند سوداگران مرگ قصد انتقال محموله‌ای از اصفهان به شمال کشور را دارند که وارد عمل شدند.
وی بیان داشت: محل اختفای اعضای این باند در یک منزل مسکونی بود که تیمی مجرب از ماموران وارد عمل شدند.

این مقام انتظامی اظهار داشت: در محل یک دستگاه سواری ۴۰۵ بود که مقدار ۷۳ کیلو و ۸۰ گرم تریاک از آن کشف شد.

سرهنگ صفری با اشاره به اینکه یک دستگاه وانت مزدا متعلق به قاچاقچیان نیز توقیف شد تاکید کرد: همچنین ۳ سوداگر مرگ دستگیر و تحویل مراجع قضائی شدند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی با سوداگران مرگ و قاچاقچیان افیونی برخورد قاطع و قانونی می‌کند و اجازه جولان به آنان را نخواهد داد.
 

دستگیری ۳۴ معتاد و خرده فروش افیونی در اصفهان

سرهنگ "محمدرضا خدادوست" فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان اظهار داشت: طرح جمع آوری معتادان متجاهر و خرده فروشان افیونی اجرایی شد.

او افزود: در نتیجه اجرای این طرح ۲۳ نفر معتاد تابلو و متجاهر و ۱۱ نفر خرده فروش مواد مخدر دستگیر و برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

این مقام انتظامی بیان داشت: همچنین در نتیجه اجرای این طرح ۴ کیلو و ۹۲۲ گرم انواع مخدر، ۲ دستگاه موتورسیکلت و ۱۲ دستگاه خودروی مسروقه کشف و ۱۸ وسیله نقلیه متخلف نیز توقیف شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان تاکیدکرد: مشارکت و تعامل مردمی با پلیس نقش ویژه‌ای در پیشگیری از جرایم دارد و مجرمان نیز بدانند نیروی انتظامی با هر گونه اخلال در نظم عمومی جامعه برخورد قاطع و قانونی می‌کند
 

کشف کالای قاچاق در اصفهان

سرهنگ "حسین ترکیان" سرپرست پلیس آگاهی استان اصفهان اظهار داشت: کارآگاهان پلیس آگاهی استان اصفهان مطلع شدند فردی اقدام به دپوی یک محموله کالای قاچاق در انباری کرده که کارآگاهان اداره مبارزه با قاچاق پلیس آگاهی وارد عمل شدند.

او افزود: پس از هماهنگی‌های لازم از محل بازرسی ۱۲ هزار بسته سیخ چوبی و ۱۶ کارتن واکس خودرو خارجی همگی فاقد مدارک گمرکی کشف شد.
این مقام انتظامی با اشاره به دستگیری یک نفر در این رابطه بیان داشت: ارزش محموله کشف شده توسط کارشناسان یک میلیارد ریال اعلام شده است.

سرپرست پلیس آگاهی استان اصفهان خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی با قاچاقچیان کالا و برهم زنندگان نظم اقتصادی جامعه برخورد قاطع و قانونی می‌کند و اجازه جولان به آنان نخواهد داد.

معدوم سازی حدود سه تن اقلام خوراکی تقلبی وتاریخ مصرف گذشته

مدیر مرکز بهداشت شماره یک اصفهان گفت: در بازرسی بهداشتی کارشناسان بهداشت محیط این مرکز از انبار وفروشگاه یک عطاری در شهر کوهپایه این مقدار اقلام خوراکی و غیرخوراکی تقلبی، تاریخ مصرف گذشته، فاسد و غیرقابل مصرف جمع آوری و معدوم شد.

حمید ترک زاده افزود: در این بازدید که با هماهنگی مراجع قضائی و با حضور نماینده دادگاه و نیروی انتظامی و شهرداری کوهپایه بیش از ۱۷۰۰ بطری یک لیتری انواع عرقیات گیاهی بدون مجوز بهداشتی با درج تاریخ تولید به روش دستی بر روی اجناس همچنین حدود ۱۲۰۰ کیلوگرم انواع اقلام عطاری تقلبی، تاریخ مصرف گذشته، فاسد و غیرقابل مصرف جمع آوری و به محل دفع پسماند منتقل و معدوم شد.

احتشامی کارشناس مسئول واحد بهداشت محیط مرکز بهداشت شماره یک اصفهان هم از مردم خواست برای حفظ و ارتقاء سلامت هم نوعان خود هر گونه تخلف بهداشتی را از طریق تلفن شبانه روزی ۱۹۰ اطلاع دهند تا به آن رسیدگی شود.
 

کشف ۱۱ تن چوب بلوط قاچاق در فلاورجان

فرمانده انتظامی شهرستان فلاورجان گفت: در بازرسی ماموران انتظامی، از انباری در حاشیه شهر فلاورجان ۱۱ تن و ۵۸۰ کیلو گرم چوب بلوط قاچاق کشف و جمع آوری شد.

سرهنگ حسن نیکبخت افزود: در این رابطه یک نفر دستگیر و پرونده وی برای بررسی بیشتر به مراجع قضایی ارسال شد.

شهرستان فلاورجان در ۸ کیلومتری شمال غرب اصفهان واقع است.

انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.