پنج طرح ورزشی با حضور معاون وزیر علوم در دانشگاه‌های سمنان و دامغان افتتاح شد

سه طرح ورزشی در زمینه‌های زمین چمن مصنوعی، پیست دوچرخه سواری و خانه دارت به بهره برداری رسید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، مسعود نصیری زرندی رئیس دانشگاه سمنان گفت: خانه دارت به مساحت ۳۰ مترمربع و هزینه ۲۵۰ میلیون ریالی و زمین چمن مصنوعی با مشارکت دانشگاه سمنان و سازمان امور دانشجویان با اعتباری بالغ بر چهار میلیارد ریال و در ابعاد ۴۰ در ۲۰ احداث شده است.

او افزود: پیست دوچرخه سواری با اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال برای استفاده دانشجویان دختر به مساحت ۲ هزار و ۱۷۰ متر مربع و محوطه سه هزار متر مربع به بهره برداری رسید.

رئیس دانشگاه سمنان ادامه داد: ۳۰ عدد دوچرخه برای استفاده دختران در این پیست با مشارکت سازمان امور دانشجویان تهیه شد.

نصیری زرندی با اشاره به اینکه در مجموع این طرح‌ها با اعتبار ۶ میلیارد و ۶۵۰ میلیون ریال افتتاح و به بهره برداری رسیدابراز داشت: در دانشگاه دامغان هم ۲ طرح ورزشی به بهره برداری رسید.

او افزود: این طرح‌ها شامل افتتاح زمین ورزشی روباز دختران در زمینی به مساحت ۵ هزار متر مربع شامل پیست پیاده روی و ایستگاه دوچرخه سواری و نیز زمین والیبال، بسکتبال و زمین چمن به مساحت یک هزار و ۲۰۰ متر مربع است.
برای افتتاح این ۲ طرح ورزشی ۸ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

در مراسم افتتاح این طرح‌ها، مجتبی صدیقی، معاون وزیر و رئیس سازمان امور دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری حضور داشت.

او در خصوص توسعه حوزه ورزشی دانشگاه‌ها بیان کرد: تا پایان مهر ماه، ۳۵ زمین چمن مصنوعی به بهره برداری می‌رسد و ۲۰ زمین چمن مصنوعی و ۲۵ زمین روباز ورزشی هم در دانشگاه‌های کشور در دست ساخت است.

 معاون وزیر و رئیس سازمان امور دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از تاسیس ۷۱ مرکز پایش تندرستی وسلامت در دانشگاه‌ها خبر داد و افزود:این مراکز به دانشجویان خدمات مشاوره سلامت، روحی، جسمی و نیز کارنامه سلامت ارائه می‌دهند.

انتهای پیام / م

طرح‌ها  دانشگاه سمنان با اعتبار ۶ میلیارد و ۶۵۰ میلیون ریال افتتاح شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.