رئیس دفتر رئیس‌جمهور خبر داد؛

توسعه اقتصادی در کشور با تکیه‌بر حوزه علم و پژوهش

واعظی با بیان اینکه مهارت‌آموزی دانشجویان باید به‌طورجدی دنبال شود گفت: توسعه اقتصادی در کشور با تکیه‌بر حوزه علم و پژوهش هموار می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، محمود واعظی رئیس دفتر رئیس‌جمهور در جمع خبرنگاران استان سمنان پیوند صنعت و دانشگاه را در سرعت بخشیدن به حل مشکلات در حوزه‌های مختلف لازم و ضروری دانست و گفت: توسعه اقتصادی در کشور با تکیه‌بر حوزه علم و پژوهش هموار می‌شود.

او با تأکید بر توجه بیش‌ازپیش بر شرکت‌های دانش‌بنیان که به لحاظ کمی و کیفی در حال گسترش در کشور هستند افزود: باید به مسئله پژوهش، پارک‌های علم و فناوری و شرکت‌های دانش‌بنیان در کشور توجه شود؛ چراکه می‌تواند در حل مشکلات فعلی کشور در حوزه‌های مختلف کارگشا باشد.

رئیس دفتر رئیس‌جمهور با بیان اینکه دولت بر ارتقای کیفی دانشگاه‌ها تأکید ویژه دارد اظهار داشت: با وجود مشکلات مالی، اما دولت همواره بر ارتقای سطح کیفی در دانشگاه‌ها توجه داشته است و این مهم را به‌طور ویژه دنبال می‌کند.

او با بیان اینکه مسائل پیرامون گرمسار و منطقه غرب استان در جلسات بررسی شده است، تاکید کرد: اولویت‌های گرمسار و استان سمنان موضوعاتی مانند آب، حمل و نقل ریلی و جاده ای، توسعه دانشگاه و ... محسوب می‌شود که پیرامون آن‌ها صحبت‌های زیادی شده و جمع بندی‌هایی نیز صورت گرفته است که ان شالله باید با سرعت بیشتری پیگیری شود.

واعظی تصریح کرد: امیدواریم گرمسار که از شهرستان‌های نزدیک به تهران است بتوان معین برخی اقدامات و فعالیت‌های تهران باشد و این مهم موردتوجه قرار گیرد.

انتهای پیام / ر

سفر رئیس دفتر رئیس‌جمهور به سمنان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.