استاندار یزد:

رادیو، بهترین راه ارتباط با شهروندان است

استاندار یزد گفت: رادیو بهترین ظرفیت برای شنیدن صدا و مطالبات مردم است.

رادیو، بهترین راه ارتباط با شهروندان استبه گزارش  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، محمد علی طالبی، استاندار یزد، در مراسم افتتاح موج جدید رادیو یزد با اشاره به اینکه رادیو، بهترین راه ارتباط با شهروندان است، گفت: با گسترش سطح پوشش رادیو یزد در استان، زمینه ارتباط بیشتر و شنیدن صدا و مطالبات مردم در همه‌ی نقاط استان فراهم می‌شود.

طالبی با بیان اینکه رادیو یزد یکی از افتخارات صداوسیمای مرکز یزد است، افزود: موفقیت‌ها و رتبه‌های این مرکز طی سال‌های گذشته در جشنواره‌های مختلف سازمان صداوسیما نشان دهنده ی فعالیت و ارتباط خوب عوامل رادیو یزد با مخاطبان است.

او اظهار داشت: اعتماد مردم به رادیو یزد باعث شده که نه تنها مردم استان بلکه از استان‌های همجوار نیز خواهان و علاقمند به شنیدن برنامه‌های رادیو یزد باشند.

استاندار یزد با بیان اینکه در گذشته نقاط دور افتاده از مرکز استان قادر به دریافت موج رادیو یزد نبودند، افزود: با سرمایه گذاری صورت گرفته از سوی صداوسیمای مرکز یزد و افتتاح موج AM ردیف ۷۴۷ رادیو یزد، این نقص برطرف شد و موج رادیو یزد تمام استان را پوشش خواهد داد.

برای هماهنگی و تبلیغ موج جدید رادیو یزد شماره تماس رادیو نیز به ۳۷۴۷ و شماره پیامک به ۳۰۰۰۰۳۷۴۷ تغییر می‌کند.

تغییر فرکانس رادیو یزد از هفدهم مهرماه آغاز  شد و امروز، ۲۵ مهرماه به بهره برداری رسید و در این مدت رادیو یزد تنها از موج FM فرکانس ۹۴ مگاهرتز در دسترس بود.

انتهای پیام/ غ

بهترین راه ارتباط با شهروندان، رادیو است

برچسب ها: صداوسیما ، رادیو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.