رئیس پلیس آگاهی استان ایلام خبر داد;

آمادگی چند ماهه پلیس برای برگزاری مراسم اربعین

رئیس پلیس آگاهی استان ایلام گفت: به منظور برگزاری هر چه باشکوه‌تر مراسم اربعین تمام دستگاه‌های انتظامی از چند ماه گذشته در آمادگی کامل بوده اند.

آمادگی چند ماهه پلیس برای برگزاری مراسم اربعین

سرهنگ علی مهری رئیس پلیس آگاهی استان ایلام در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ; گفت: به منظور برگزاری هر چه باشکوه‌تر مراسم اربعین، برنامه ریزی‌های جامع و هدفمندی از ماه‌ها قبل با توجه به تجربیات گذشته انجام شده بود.

او ادامه داد: یکی از این فعالیت‌ها تقسیم بندی شهرستان مهران به چند حوزه کوچک‌تر و انتخاب یک مسئول در بخش انتظامی برای هر یک از این حوزه‌ها بود، تا رسیدگی‌ها با توجه و دقت بیشتری صورت گیرد.

مهری بیان کرد: با توجه به افزایش تسهیلاتی که برای زائران در اربعین امسال در نظر گرفته شده بود، پیش بینی افزایش تردد زائران از مرز مهران را داشتیم و برنامه ریزی‌هایی نیز مبنی براین موضوع انجام شد و تاکنون با هیچ مشکلی در این زمینه مواجه نبوده ایم.
او ادامه داد: نیروی انتظامی با افرادی که سبب از بین بردن آرامش زائران شوند به شدت برخورد خواهد کرد.

رئیس پلیس آگاهی استان ایلام اظهار کرد: به زائران توصیه می‌کنیم تا حد ممکن به صورت گروهی به زیارت عتبات عالیات بروند، زیرا حل کردن برخی مشکلات به صورت گروهی بسیار آسان‌تر از حل مشکل به صورت فردی خواهد بود.

انتهای پیام/ ن

آمادگی استان ایلام برای برگزاری هر چه باشکوه‌تر مراسم اربعین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.