نسخه لایت گلکسی S10 در راه است

سامسونگ به تازگی از یک عضو جدید با نام گلکسی S10 لایت برای پرچمداران امسال خود پرده برداشته است.

نسخه به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، هنگامی که خانواده گلکسی S10 رونمایی شد دارای یک عضو با قیمت مناسب نیز بود که گلکسی S10e نام داشت. در حالی که خبرگزاری‌ها روی نسل بعدی این خط تولید یعنی گلکسی S11 تمرکز کرده‌اند، باید گفت که اکنون ما خبر‌هایی در دست داریم که از یک عضو جدید در خانواده S10 خبر می‌دهد. این گوشی جدید که گلکسی S10 لایت - Galaxy S10 Lite نام دارد، در پایین گلکسی S10e قرار می‌گیرد.

پسوند "لایت" تنها یک پسوند است

علی‌رغم شایعاتی که درباره برند "لایت" تا به اکنون شنیده‌ایم باید به شما بگوییم که این گوشی هوشمند جدید دارای مشخصاتی است که اصلا به این پسوند نمی‌خورد. دلیل بسیار خوب بودن مشخصات این دستگاه این است که گلکسی S10 لایت نیز مانند خواهر و برادرانش دارای پردازنده قدرتمند Snapdragon 855 است که با یک رم ۸ گیگابایتی و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی که می‌توان آن را افزایش نیز داد، همراهی می‌شود.

دستگاه‌های دارای مارک Lite نسبت به همتایان معمولی خود کاملاً کوچک‌تر هستند، اما سامسونگ قصد دارد با قرار دادن یک صفحه‌نمایش ۶.۷ اینچی Super AMOLED عظیم در Galaxy S10 Lite که ممکن است یک ناچ به جای حفره درون نمایشگر داشته باشد، این روند را کنار بگذارد. طبیعتاً چنین صفحه نمایش بزرگی بر عمر باتری تأثیر منفی خواهد گذاشت، اما طبق گزارش‌ها سامسونگ قصد دارد این مسئله را با استفاده از یک باتری بزرگ ۴۵۰۰ میلی‌آمپر‌ساعتی سازگار با فناوری شارژ سریع ۴۵ واتی برطرف کند.

نسخه


بیشتر بخوانید: صدمه دیدن گلکسی فولد از غیرمنتظره‌ترین نقطه ممکن + تصویر


اگر گلکسی S10 لایت را برگردانید با یک دوربین سه‌گانه رو‌به‌رو می‌شوید که البته به اندازه خود گلکسی S10 فوق‌العاده نیست. این مسئله به این دلیل است که این گوشی دارای دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی گلکسی A90 همراه با تثبیت کننده نوری تصویر است. این دوربین به وسیله یک لنز اولترا-واید ۱۲ مگاپیکسلی و سنسور تشخیص عمق ۵ مگاپیکسلی همراهی می‌شود. در ضمن در جلوی این گوشی نیز یک دوربین ۳۲ مگاپیکسلی وجود دارد که می‌تواند از کاربر تصاویر بسیار خوبی ثبت کند.

قیمت و تاریخ عرضه گلکسی S10 لایت هنوز مشخص نیست، اما عده‌ای معتقدند باید تا پیش از کریسمس منتظر دیدن این گوشی در دنیای واقعی و در دست خریداران باشیم. دلیل آن هم جلوگیری از گیج شدن کاربران و اشتباه گرفتن این گوشی با نسل بعدی گلکسی و همچنین حفظ محبوبیت این خانواده اعلام شده است.

انتهای پیام/

سامسونگ از جدیدترین گوشی خود رونمایی می‌کند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار