مدیرعامل کارخانه تولید باتری اردبیل:

کارخانه تولید باتری همزمان با سفر رئیس جمهور به اردبیل افتتاح می‌شود

مدیرعامل کارخانه تولید باتری اردبیل از افتتاح این واحد تولیدی همزمان با سفر رئیس جمهور به اردبیل خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، مهدی اشجعی، مدیرعامل کارخانه تولید باتری اردبیل ظهر امروز در جمع خبرنگاران گفت: کارخانه بزرگ تولید باتری در استان اردبیل همزمان با سفر رئیس جمهور افتتاح خواهد شد و این کارخانه در فاز‌های اول، دوم و سوم برای ۳۰۰ نفر به‌صورت مستقیم اشتغال ایجاد کرده است.

او افزود: با توجه به اینکه کارخانه‌های تولید باتری کشور قادر به تامین تقاضای شرکت بازرگانی پخش باتری اردبیل نبود و اعمال تحریم‌ها سبب شده بود فراهم‌آوری نیاز‌های شرکت بازرگانی باتری اشجع با مشکل مواجه شود، لذا تصمیم گرفتیم کارخانه بزرگ تولید باتری را در اردبیل ایجاد کنیم.

مدیرعامل کارخانه تولید باتری استان اردبیل بیان کرد: برای احداث کارخانه با یک شرکت ترکیه‌ای قرارداد بسته شد تا جدیدترین تکنولوژی تولید باتری به این واحد تولیدی منتقل شود که در همین خصوص ماشین‌آلات مدرن از کشور‌های آلمان، چین و ترکیه تهیه شد.

اشجعی تصریح کرد: تمامی کارکنان کارخانه تولید باتری در سطوح لیسانس، فوق لیسانس و دکتری تحصیل کرده‌اند و این موضوع مهم‌ترین عامل رشد و توسعه این مجموعه است.

او افزود: در راستای صادرات محصولات کارخانه تولید باتری اردبیل رایزنی‌ها انجام شده است و در حال حاضر در مرحله ثبت قرارداد با کشور‌های آذربایجان، عراق و گرجستان هستیم که صادرات سبب رشد و توسعه کمی و کیفی این کارخانه خواهد شد.

مدیرعامل کارخانه تولید باتری اردبیل گفت: با افتتاح فاز‌های چهارم و پنجم کارخانه تعداد کارکنان این واحد تولیدی از ۳۰۰ به ۸۰۰ نفر افزایش خواهد یافت که این موضوع از لحاظ اشتغال‌زایی و رونق‌بخشی اقتصادی برای استان اردبیل بسیار حائز اهمیت است.

انتهای پیام/ح

ایجاد اشتغال برای ۳۰۰ نفر در کارخانه باتری سازی اردبیل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۹ ۱۶ بهمن ۱۴۰۰
سلام من دوماه هست که به کارخانه باتری سازی در مورده استخدامی رفتم هنوز هم زنگ نزدین لطفاً به ماهم زنگ بزنین تا بیاییم کار کنیم به والله من به این کار احتیاج دارم زن و بچه دارم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۰ ۲۸ مهر ۱۳۹۸
با من از تولید کارخانه ای بگویید!!! نه از اشتغال پشت وانت نیسان در میادین شهر!!!
آخرین اخبار