واعظی در سمنان:

اماراتی‌ها برای حل مباحث سیاسی با جمهوری اسلامی پیش قدم شدند/ سیاست ایران برقراری ارتباط دوستانه با کشورهای همسایه است

ایران خواهان ارتباط دوستانه با کشورهای همسایه است/ پیش قدم شدن امارات برای حل مباحث سیاسی با ایرانرئیس دفتر رئیس‌جمهورگفت: امارات برای حل مباحث سیاسی با ایران پیش قدم شده و سیاست ایران همواره برقراری ارتباط دوستانه با کشورهای همسایه بوده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ،  محمود واعظی روز پنجشنبه در نشست ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان سمنان گفت: کشور‌هایی که حتی موافق سیاست‌های آمریکا در منطقه هستند خواهان حل و فصل مسایل سیاسی و برقراری ارتباط دوستانه با جمهوری اسلامی ایران هستند.

او ادامه داد: ادبیات کشور عربستان نسبت به سال‌های گذشته در ارتباط با ایران تغییر کرده و ایران همواره از برقراری ارتباط دوستانه با کشور‌های اسلامی استقبال کرده است.

رئیس دفتر رئیس جمهور ادامه داد: سال ۹۷ سال بسیار سختی برای کشور بود و جنگ تبلیغاتی و روانی در کنار جنگ اقتصادی برای ایران شوکه کننده بود.

او اضافه کرد: دشمنان با هدفگذاری افکار عمومی درصدد ایجاد مشکل برای ایران بودند، اما با تلاش مسئولان و دولتمردان تمامی این توطئه‌ها خنثی شد.

واعظی اضافه کرد: بسیاری از فعالان اقتصادی می‌گفتند که شرایط اقتصادی سال ۹۷ برای امسال هم ادامه می‌یابد که با تلاش مسئولان ثبات اقتصادی به کشور بازگشت.



 بیشتر بخوانید:مصوبات سفرهای استانی رئیس‌جمهوری به گیلان پیشرفت خوبی دارند


رئیس دفتر رئیس جمهور  تصریح کرد: تمامی مسئولان کشور نسبت به رفع مشکلات مردم دغدغه دارند و با برنامه‌ریزی اصولی کشور از بحران اقتصادی عبور کرده است.

واعظی گفت: کشور با انسجام ملی از بحران اقتصادی عبور کرده و شرایط کشور به مراتب نسبت به سال گذشته بهتر است.

رئیس دفتر رئیس جمهورگفت: آمریکایی‌ها به دنبال پول کشور‌های عربی هستند و در شرایط حساس به این کشور‌ها کمکی نمی‌کنند.

انتهای پیام/س

صحبت های واعظی در خصوص کشورهای همسایه با ایران

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۰ ۲۶ مهر ۱۳۹۸
سعوديا منتظرن ببينن كار ما و اماراتيا به كجا ميكشه بعد بيان جلو
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۳ ۲۵ مهر ۱۳۹۸
پس چرا ويزا نميدن ؟