مدیرکل دفتر تجهیز ماشین آلات سازمان راهداری خبر داد:

استقرار ۲۵۰ اکیپ راهداری در شلمچه، چذابه، مهران و خسروی/ خدمت‌رسانی شبانه‌روزی ۴۷ اکیپ راهداری

رودباری گفت:۲۵۰ اکیپ راهداری در محور‌های منتهی به مرز‌های شلمچه، مهران، چذابه و خسروی مستقر هستند.

استقرار ۲۵۰ اکیپ راهداری در شلمچه، چذابه، مهران و خسروی/ خدمت‌رسانی شبانه‌روزی ۴۷ اکیپ راهداریبه گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای، محمد رودباری اظهار داشت: اکیپ‌های راهداری متشکل از نیرو‌های پرتلاش راهداری با استفاده از ماشین آلات سنگین و نیمه سنگین راهداری در محور‌ها و مسیر‌های منتهی به مرز‌های مورد تردد زائران اباعبدالله (ع) مستقر شده و آماده خدمات رسانی به زائران هستند.

مدیرکل دفتر تجهیز ماشین آلات و راهدارخانه‌ها افزود: ۲۵۰ اکیپ راهداری با استفاده از ماشین‌آلات سنگین نظیر لودر، گریدر، کامیون و ماشین آلات نیمه سنگین و سبک راهداری مجهزبه چراغ گردان با آرم سازمان در محور‌های منتهی به مرز‌های شلمچه، مهران و چذابه و خسروی مستقر هستند و همچنین در نقاطی از راه‌ها که احتمال گره ترافیکی و تصادف وجود دارد، نیرو‌های راهداری حضور فعال و موثری خواهند داشت.

وی با اشاره به این که در این ایام ۳۲ اکیپ راهداری در محل راهدارخانه‌ها مستقر هستند، خاطر نشان کرد: اربعین سال جاری علاوه بر آماده باش و تجهیز امکانات حوزه راهداری از استان‌های کرمانشاه، ایلام و خوزستان همچنین از ۱۴ استان معین نیز امکانات و نیروی راهداری با آماده باش کامل برای محور‌های منتهی به مرز‌های خسروی، چذابه، مهران و شلمچه اعزام شدند.

خدمات رسانی ۲۴ ساعته ۴۷ اکیپ راهداری

مدیرکل دفتر مدیریت بحران و تجهیز ماشین آلات سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اظهار داشت: امسال برای اولین بار ۴۷ اکیپ راهداری به صورت ۲۴ ساعته و شبانه روزی به خدمات رسانی به زائران پرداخته و مسیر تردد را بر عاشقان اباعبدالله (ع) هموار و امن می‌سازند، این در حالی است که ۱۷۲ اکیپ راهداری نیز به صورت ۱۲ ساعته آماده خدمات رسانی هستند.

رودباری تصریح کرد: ۲۰ دستگاه جرثقیل نیز در نقاط شناسایی شده محور‌های مورد تردد زائران و مسیر‌های منتهی به مرز‌ها که دارای احتمال گره ترافیکی و تصادف در روز‌های اوج تردد هستند مستقر شده است.


بیشتر بخوانید:بازگشت اتوبوس‌ها به چرخه ناوگان اربعین / ترافیک در مرز‌های منتهی به عراق روان شده است


وی گفت: محل‌های استقرار اکیپ‌های راهداری و راهدارخانه‌های طول مسیر‌ها برای خدمات رسانی به زائران آشکارسازی شده است و طی بازدید‌های مستمر سرپرست‌های تعیین شده برای گشت‌ها در هر استان و هچنین سیستم در ستاد مرکزی نظارت به نحوه خدمات رسانی و انجام گشت‌های ضروری و مستمر راهداری انجام می‌شود.

گفتنی است، ۲۰ نفر نیروی متخصص در حوزه راهداری برای خدمات رسانی به پایانه برکت اعزام شده اند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار