عجیب و غریب‌ترین عادت‌ چهره‌های مشهور دنیا که تاکنون نمی‌دانستید! + تصاویر

چهره‌های مشهور ممکن است ثروت فراوان، اعتبار زیاد یا ویژگی‌های مشابهی داشته باشند، اما هر یک دارای یک یا چند عادت دارند که بدون شک با شنیدن آن‌ها دیگر مانند گذشته به آن‌ها نگاه نخواهید کرد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، اغلب اوقات، اشخاص مشهور و موفق را چهره‌های فراتر از انسان و بسیار کامل می‌بینیم. آن‌ها به بت‌هایی تبدیل شده‌اند که برای آن‌ها جایگاهی فراانسانی قائل هستیم و بدین ترتیب انسان بودن آن‌ها و جایگاه واقعی‌شان کمتر مورد توجه قرار گرفته یا به سایه می‌رود.

با این وجود، گاهی اوقات نیز خبر‌هایی در مورد عادات احمقانه برخی از این چهره‌ها می‌شنویم. بدین ترتیب به یکباره این شخصیت‌ها به زمین باز می‌گردند و به شما یادآوری می‌کنند که آن‌ها نیز مانند همه ما انسان هستند و دارای نقص.

این چهره‌های مشهور ممکن است ثروت فراوان، اعتبار زیاد یا ویژگی‌های مشابهی داشته باشند، اما هر یک دارای یک یا چند عادت یا ویژگی غیرمنتظره هستند که بدون شک با شنیدن آن‌ها خنده‌تان گرفته و دیگر مانند گذشته به آن‌ها نگاه نخواهید کرد.

 مارک زاکربرگ تنها گوشت حیواناتی را می‌خورد که خودش شکار کرده باشد10 چهره مشهور جهان با عادات بسیار عجیب و غریب

مارک زاکربرگ، بنیانگذار فیسبوک، به طور کلی به عنوان یک پسر عجیب و غریب شناخته می‌شود. او از همان کودکی در خانواده‌ای نسبتاً به دنیا آمده و شرایط تحصیل در هاروارد را داشت، اما به خاطر پیشبرد پروژه تاسیس فیسبوک دانشگاه را رها کرد و البته همانطور که می‌دانید این تصمیم به نفعش نیز تمام شد. او اکنون ثروتی بسیار هنگفت دارد، اما ثروت و شهرت باعث نشده که عجیب و غریب بودن این مرد تغییری کند.

حتی در جریان اخیر حضور او در کنگره برای پاسخگویی به برخی ابهامات امنیتی در مورد فیسبوک، برخی رفتار‌های او را غیرمتعارف دانسته و با یک اندروید یا فرازمینی در قالب کسی که می‌خواهد رفتار‌های انسانی را تقلید کند مقایسه کرده بودند. در حالی که این شوخی‌ها جالب هستند، اما برخی از عادات واقعی زاکربرگ حتی از این نیز عجیب‌تر هستند. هر ساله، او یک چالش جدید برای خود ایجاد می‌کند. چالش جدید زاکربرگ در سال ۲۰۱۱ این بود که تنها گوشت حیواناتی را بخورد که خودش شکار کرده باشد.

علیرغم ثروت فراوانش، او بر این باور است که نباید بحث رژیم غذایی سالم را نادیده گرفته و باید در زمینه آگاهی در این عرصه و البته تهیه کردن غذا برای خودش مشارکت بیشتری داشته باشد تا از سالم بودن آن اطمینان حاصل کند.

بدین ترتیب زاکربرگ خود گاهی اوقات حیواناتی را قصابی کرده و یکی از دوستانش آن را برای او آماده می‌کند. علاوه بر این وی از تمامی اجزای بدن حیوان استفاده کرده و بدین ترتیب می‌توان گفت که حتی از پا‌های مرغ نیز نمی‌گذرد.


رونالد ریگان به بازی کردن با لاله گوش دوستان و خویشاوندانش علاقه داشت

10 چهره مشهور جهان با عادات بسیار عجیب و غریب

رونالد ریگان اولین سلبریتی مشهوری بود که به سیاست راه یافته و در نهایت به ریاست جمهوری ایالات متحده نیز رسید. او کاریزمای خاصی داشت که باعث جلب توجه بسیاری از مردم کشور شده بود و وی با استفاده از همین قدرت توانست دور دوم نیز به ریاست جمهوری رسیده و یکی از چهره‌های محبوب در دوران خود باشد. او مردی شوخ‌طبع بود و رابطه‌ای بسیار دوستانه با دوستان و خانواده خود داشت.

اگر چه بیشتر جهانیان او را به عنوان یک سیاستمدار و رییس جمهور ایالات متحده می‌شناسند، اما دوستان و خانواده‌اش او را به عنوان مردی مهربان که علاقه‌ای وسواس‌گونه به لاله گوش داشت به یاد می‌آورند. او همواره به گوش‌های خانواده و دوستانش دست زده و حتی بازیگران همکارش نیز از این رفتار در امان نبودند. هنوز مشخص نیست دلیل این کار چه بوده، اما ظاهراً ریگان به هر کسی که علاقمند بود دوست داشت به گوش او دست بزند.


 کانیه وست هر جا برود می‌خوابد

10 چهره مشهور جهان با عادات بسیار عجیب و غریب

همه کیم کارداشیان و همسرش کانیه وست را می‌شناسند. در طی حضور اخیر کیم در برنامه جیمز کوردن، او در یک بازی سرگرم کننده در این برنامه شرکت کرد. در این بازی، مجری و مهمان برنامه سوالاتی که توسط نویسندگان برنام تهیه شده را از یکدیگر می‌پرسند.

وقتی که سوالی ناخوشایند یا سوالی که پاسخ دادن به آن به هر دلیل سخت باشد، از یکی از این دو پرسیده می‌شود، باید یا به سوال پاسخ داده یا یک چیز حال بهم زن و ناخوشایند که طرف مقابل تعیین می‌کند را بخورد، برای مثال یک تخم مرغ ۱۰۰۰ ساله یا پای خوک، آب صدف خام یا هر چیزی که ناخوشایند باشد.

وقتی که در این برنامه از عجیب‌ترین عادت و رفتار کانیه از همسرش سوال شد، کیم بلافاصله گفت که کانیه هر جا برود می‌خوابد- در مکان‌ها یا موقعیت‌های نامناسب- و دلیل این رفتار که در برخی موارد مشکل‌ساز می‌شود را درک نمی‌کند. وی همچنین گفته که شوهرش گاهی اوقات او را به ملاقات طراحان لباسی می‌برد که او تاکنون ندیده و نمی‌شناسد. سپس در طول ملاقات به خواب رفته و او را با افرادی که نمی‌شناسد رها می‌کند.

به گفته کیم کارداشیان، هر وقت که او از این موضوع شکایت می‌کند کانیه مشکل را جت زدگی (احساس بیماری و کسالت در طول سفر یا پس از آن) عنوان می‌کند حتی اگر ماه‌ها از آخرین سفر هوایی‌اش گذشته باشد.


جف بیزوس ننو خود را در کودکی باز کرد، زیرا می‌خواست در یک تختخواب معمولی بخوابد

10 چهره مشهور جهان با عادات بسیار عجیب و غریب

جف بیزوس، موسس و مدیرعامل کمپانی آمازون، در ماه‌های اخیر همواره در تیتر خبر‌های جنجالی قرار داشته است، از کنار زدن بیل گیتس به عنوان ثروتمندترین مرد جهان تا ماجرای خیانت به همسر و جدایی از او. در حالی که بسیاری جف بیزوس را یک کارآفرین مشهور با سری طاس و مرد عاشق شرارتی که بزرگ‌ترین فروشگاه اینترنتی جان را اداره می‌کند می‌شناسند، کمتر کسی می‌داند که او از همان دوران کودکی یک نابغه متفاوت بوده است.

از همان کودکی، بیزوس همگان را به خاطر علاقه خاصش به تغییر اطراف خود و ورود به دنیای بزرگ حیرت زده کرده بود، حتی پیش از آنکه خواندن و نوشتن بلد باشد. بر اساس داستان‌ها، زمانی که بیزوس هنوز به سختی می‌توانست روی پاهایش بایستد، دور از چشم والدینش ننو خود را با پیچ گوشتی باز کرده و مانند یک پسر نوجوان به دنبال یک تختخواب واقعی بود. بدین ترتیب والدین او از همان ابتدا می‌دانستند که فرزندشان بلندپرواز بوده و آینده‌‎ای روشن در انتظار اوست و به همین دلیل نهایت تلاش خود را برای تربیت و فراهم کردن شرایط پیشرفت برای او به کار گرفتند.


دونالد ترامپ بر این باور است که تمرینات ورزشی بیشتر به او آسیب می‌رساند تا مفید باشد

10 چهره مشهور جهان با عادات بسیار عجیب و غریب

وقتی که دکتر رانی جکسون، پزشک مخصوص کاخ سفید، دونالد ترامپ را برای اولین بار به طور جدی معاینه کرد اعلام کرد که شرایط جسمانی و سلامتی رییس جمهور در بهترین حالت قرار دارد به جز این که وی در آستانه ورود به مرحله اضافه وزن است. وی به رییس جمهور کنونی ایالات متحده توصیه کرد که حجم غذایش را کاهش داده، سعی کند کمتر غذا‌های ناسالم فست فودی بخورد و به طور منظم و روزانه ورزش کند. او توصیه‌های غذایی پزشکش را پذیرفته و به خوبی به اجرا گذاشت.

همچنین وی کمی از حجم وعده غذایی خود کاسته و کمی نیز از مقدار چربی مصرفی خود کم کرد. با این وجود، دونالد ترامپ هنوز نتوانسته با تمرین بدنی روزانه کنار بیاید. او به این نتیجه رسیده که ورزش کردن به جای مفید بودن، بیشتر به او صدمه می‌زند. برخی می‌گویند زمانی که ترامپ جوان‌تر بوده گفته که به نظر او انسان‌ها انرژی محدودی دارند، مانند یک باتری، و در صورتی که به طور مرتب ورزش کنند این انرژی تمام شده و خواهند مرد.

البته انگار آقای رییس جمهور به این نکته توجه نداشته که ما از نوع باتری‌های با قابلیت شارژ مجدد هستیم.


جان کوئینزی آدامز هر روز رأس ساعت ۵ صبح در رودخانه پوتوماک آب‌تنی می‌کرد

10 چهره مشهور جهان با عادات بسیار عجیب و غریب

جان کوئینزی آدامز، از روسای جمهور سابق ایالات متحده، به عنوان مردی بسیار باهوش و تیزبین شناخته می‌شد. او ششمین رییس جمهور کشور بوده که بسیار جدی بوده و به هیچ عنوان اهل شوخی و مماشات نبود. او را به عنوان یک رایزن و گفتگو کننده ماهر می‌شناختند که پیش از ورود به کاخ سفید در انعقاد قرارداد‌ها و عهدنامه‌هایی با دیگر قدرت‌های جهانی آن دوران نقش مهمی داشت.

از آن جمله می‌توان به عهدنامه گنت اشاره کرد که به جنگ بین ایالات متحده و بریتانیا پایان داد. با این وجود او نیز مانند دیگر انسان‌ها عادات و رفتار‌های خاصی داشت. او هر روز رأس ساعت ۵ صبح به رودخانه پوتوماک رفته و به صورت کاملاً عریان آب‌تنی می‌کرد. آدامز هیچگاه این عادت خود را ترک نکرد. از دیگر عادات او اینکه مانند روسای جمهور پیش از خود هیچگاه به سوالات روزنامه نگاران زن پاسخ نمی‌داد تا اینکه یکی از این روزنامه نگاران با اطلاع از عادت عجیب رییس جمهور نقشه‌ای هوشمندانه، اما شیطانی کشید تا او را وادار به مصاحبه کردن با خود نماید.

این زن صبر کرد تا رییس جمهور مانند همیشه برای آب تنی لخت صبحگاهی‌اش وارد آب شود و سپس از او خواست که با وی مصاحبه کند. وقتی که این درخواست با جواب رد رییس جمهور مواجه شد، این روزنامه نگار اعلام کرد که وی لباس‌های رییس جمهور را برداشته و تنها در صورتی که به سوالاتش پاسخ دهد لباس‌هایش را به او پس خواهد داد؛ و بدین ترتیب بود که این روزنامه نگار به اولین زنی تبدیل شد که توانست با رییس جمهور ایالات متحده مصاحبه کند.


بیل گیتس شماره پلاک خودرو‌های کارمندانش را حفظ می‌کرد

10 چهره مشهور جهان با عادات بسیار عجیب و غریب

بیل گیتس به عنوان یکی از نوابغ دنیای تکنولوژی و البته چهره‌ای نیکوکار در میان ثروتمندان جهان شناخته می‌شود. همزمان با مدیریت مایکروسافت، وی کار‌های خارق‌العاده و عام‌المنفعه زیادی انجام داده است.

در روزگاری که مایکروسافت هنوز یک شرکت کوچک و در حال تلاش برای موفقیت بود، بیل گیتس شماره پلاک خودرو‌های کارمندانش را به خاطر سپرده بود تا بهتر رفت و آمد‌های آنان را تحت نظر داشته باشد. بدین ترتیب او می‌دانست که چه کسی تا دیروقت کار می‌کند، چه کسی دیر سر کار حاضر می‌شود، چه کسی زود در سر کار حاضر شده به او در بهره‌وری بیشتر کمک می‌کند.

منبع: برترین ها

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۱ ۲۶ مهر ۱۳۹۸
تمام این عادات از سر بی غمی و بی دردیه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۱ ۰۷ شهريور ۱۳۹۹
البته بعد زحمت فراوان
آخرین اخبار