هنجارشکنان زیر ذره بین پلیس/کشف ۱۰ کیلو تریاک در کازرون

مهم‌ترین حوادث امروز ۲۵ مهرماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مهم‌ترین حوادث امروز پنجشنبه ۲۵ مهرماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

هنجارشکنان زیر ذره بین پلیس

فرمانده انتظامی فسا از اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی در آن شهرستان خبر داد و گفت: در نتیجه این طرح ۴۶ خرده فروش مواد مخدر و ۴۴ سارق دستگیر شدند.

سرهنگ فرج رستمی اظهار کرد: در راستای اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی و با هدف توسعه احساس امنیت طی یک ماه گذشته، ماموران یگان‌های انتظامی این شهرستان ضمن شناسایی نقاط آلوده و پاتوق خرده فروشان مواد مخدر، مقدار ۳ کیلو و ۷۱۰ گرم انواع مواد مخدر کشف و ۴۶ خرده فروش مواد مخدر را دستگیر کردند.

او ادامه داد: در این راستا ۴۴ سارق دستگیر و ۵۷ فقره سرقت اعم از موتورسیکلت، داخل خودرو، احشام، اماکن خصوصی و دولتی از آنان کشف شد.

سرهنگ رستمی با قدردانی از تعامل و مشارکت مردم در اجرای طرح‌های انتظامی، خاطر نشان کرد: طرح‌های ارتقاء امنیت اجتماعی با محوریت برخورد با خرده فروشان و مبارزه با سرقت به صورت مستمر در سطح شهرستان ادامه خواهد داشت و با مخلان نظم و امنیت همچون گذشته برخورد قاطع و قانونی خواهد شد.

کشف ۱۰ کیلو تریاک در کازرون

جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان کازرون گفت: مأموران انتظامی این شهرستان در بازرسی از یک خودرو پژو ۴۰۵، ۱۰ کیلوگرم تریاک کشف کردند.

سرهنگ حجت الله احمدیان اظهار داشت: مأموران انتظامی بخش "چنارشاهیجان" شهرستان کازرون از خبری مبنی بر فروش مواد مخدر در یکی از محله‌های این بخش مطلع شدند.

او ادامه داد: مأموران با هماهنگی مقام قضایی، به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی از یک خودرو پژو ۴۰۵ که به صورت بلاصاحب پارک شده بود، ۱۰ کیلوگرم تریاک کشف کردند.

جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان کازرون گفت: تحقیقات پلیس برای شناسایی متهم این پرونده ادامه دارد.

جاسازی باورنکردنی ۱۳ گوسفند داخل یک سمند در جهرم

فرمانده انتظامی شهرستان جهرم از کشف ۱۳ رأس گوسفند قاچاق به ارزش ۴۰۰ میلیون ریال خبر داد.

سرهنگ افشین حیدری اظهار داشت: ماموران انتظامی بخش "کردیان" شهرستان جهرم هنگام گشت زنی در محور فسا – جهرم به یک دستگاه خودرو سمند مظنون شده و دستور ایست دادند که راننده خودرو بدون توجه اقدام به فرار کرد.

او افزود: پس از طی مسافتی تعقیب و گریز، خودرو متوقف و در بازرسی از آن ۱۳ رأس گوسفند قاچاق کشف و یک متهم در این خصوص دستگیر شد.

سرهنگ حیدری در پایان از مردم و شهروندان خواست برای مبارزه با قاچاق کالا و برهم زنندگان نظم اقتصادی کشور که با اقدامات سودجویانه اختلالاتی در اقتصاد و معیشت مردم ایجاد می‌کنند، اطلاعات خود در این زمینه را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش کنند.
انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار