خستگی و خواب آلودگی، عامل اصلی تصادفات جاده ای/۸ زائر در سوانح رانندگی خوزستان جان باختند

رییس پلیس راه خوزستان، خستگی و خواب آلودگی را عامل اصلی تصادفات جاده ای عنوان کرد.

سرهنگ رضا دولتشاهی رییس پلیس راه استان خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: در روز‌های اخیر که زائران اربعین حسینی از سفر معنوی و زیارت امام حسین (ع) باز می‌گردند، تصادفات جاده‌ای و سوانح رانندگی افزایش چشمگیری نشان می‌دهد.

او افزود: افزایش تصادفات در جاده‌ها ارتباطی به حضور نداشتن پلیس در محور‌های خوزستان نیست، چرا که محور‌های ورودی و خروجی استان بخصوص مسیر‌های منتهی به پایانه‌های مرزی شلمچه و چذابه تحت نظارت نیرو‌های پلیس قرار دارند، همچنین تیم‌های گشت نامحسوس از سایر استان‌ها را فراخوان کردیم و در محور‌های مذکور مستقر هستند.

سرهنگ دولتشاهی، خستگی و خواب آلودگی زائران اربعین حسینی را عامل تصادفات دانست و اظهار داشت: تنها راه کاهش سوانح رانندگی همکاری زائران و رانندگان است، به این معنا که قبل از حرکت در مواکب مستقر در مرز استراحت کرده و خواب کافی داشته باشند.

رییس پلیس راه استان خوزستان تصریح کرد: متاسفانه در یک روز شاهد کشته شدن ۸ نفر بر اثر سوانح رانندگی ناشی از خستگی و خواب آلودگی در محور‌های استان و منتهی به پایانه‌های مرزی شلمچه و چذابه بودیم.

او بیان داشت: اگر زائران و رانندگان با خواب آلودگی به رانندگی بپردازند، قطعا در روز‌های آتی هم شاهد حوادث ناگوار خواهیم بود، لذا از زائران و رانندگان خواهشمندیم در طول مسیر استراحت کافی داشته باشند و با بستن کمربند ایمنی و حرکت با سرعت مطمئنه زندگی را به خود و دیگران هدیه دهند.

انتهای پیام/گ

جان باختن ۸ نفر در حوادث رانندگی

برچسب ها: پلیس راه ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار