پرداخت کمک‌های موردی به ۹۸۵ مددجوی کمیته امداد در تنکابن

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) تنکابن گفت: به ۹۸۵ نفر از مددجویان زیر پوشش این نهاد کمک های موردی به ارزش ۲۱۹ میلیون تومان در شش ماهه نخست امسال پرداخت شد.

علی اکبر سیدی رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) تنکابن در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری  ، با اشاره به پرداخت کمک‌های موردی به ۹۸۵ مددجو به ارزش ۲۱۹ میلیون تومان،در این شهرستان، گفت: این کمک‌ها بر اساس نیاز‌ها و درخواست‌های مددجویان در بخش‌های معیشتی، فرهنگی، ازدواج، تحصیل و درمان پرداخت شد.

او با اشاره به اینکه ۴۰۰ نفر از این مددجویان ساکن مناطق محروم بوده اند، افزود: هدف از پرداخت کمک‌های موردی به نیازمندان و مددجویان زیر پوشش، بهبود وضعیت زندگی و رفع بخشی از مشکلات آنان است.

رئیس کمیته امداد تنکابن از تهیه لوازم زندگی برای مددجویان خبر داد و گفت: برای ۷۰ مددجوی کمک‌های هزینه خرید لوازم منزل مانند یخچال، بخاری، اجاق گاز، پنکه و آبگرمکن در شش ماهه نخست امسال پرداخت شده است.

او افزود: پس از نیازسنجی توسط مددکاران و درخواست مددجویان، لوازم منزل مورد نیاز آنان تامین می‌شود.

رئیس کمیته امداد تنکابن با اشاره به پرداخت کمک هزینه اجاره مسکن مددجویان گفت: ۴۰ مددجوی نبز از کمک هزینه اجاره مسکن در شش ماهه نخست امسال بهره‌مند شدند.

سیدی افزود: در شهرستان تنکابن ۴ هزار و ۴۰ خانوار، معیشت بگیر کمیته امداد بوده و از خدمات این نهاد بهره‌مند هستند.

انتهای پیام/س
 


پرداخت کمک‌های موردی به مددجویان کمیته امداد در تنکابن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.