کشف کالای قاچاق به ارزش ۵ میلیارد ریال در مرکز پایتخت

معاون مبارزه با جرایم اقتصادی پایتخت از کشف کالای قاچاق به ارزش ۵ میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ نعمت اله علیپور معاون مبارزه با جرایم اقتصادی پایتخت اظهارکرد: روز گذشته ماموران معاونت مبارزه با جرایم اقتصادی پایتخت هنگام گشت زنی در محدوده میدان محمدیه، موفق شدند یک دستگاه وانت حامل کالای قاچاق را شناسایی و در عملیات پلیسی آن را توقیف کنند.

وی با اشاره به دستگیری راننده این خودرو، گفت: در بازرسی‌های انجام شده مشخص شد که کلیه اموال موجود در وانت پارچه‌های قاچاق بوده و همگی فاقد فاکتور و برگه گمرکی و مجور‌های قانونی است.

معاون مبارزه با جرایم اقتصادی پایتخت با اشاره به اعتراف راننده خودرو مبنی جابه جایی کالای قاچاق، خاطر نشان کرد: در عملیات دیگری محل دپو کالای قاچاق در حسن آباد شهر ری شناسایی شد.


بیشتر بخوانید: فروش حلقه لاستیک‌های سرقتی به پدر مالخر توسط سارق جوان/ کشف ۹۰۰ گرم تریاک و حشیش از مخفیگاه متهمان


این مقام انتظامی با اشاره به هماهنگی‌های قضائی مبنی بر بازرسی از محل دپو کالای قاچاق، عنوان کرد: در بررسی از این انبار ۲۴ هزار و ۸۵۰ متر پارچه (۴۹۷ رول) و یک هزار و ۷۹ ثوب انواع پوشاک زنانه خارجی کشف شد که کارشناسان ارزش ریالی این کالا‌ها را ۵ میلیارد ریال برآورد کرده اند.

معاون مبارزه با جرایم اقتصادی پایتخت در پایان خاطر نشان کرد: پرونده‌ای در این خصوص تشکیل شد و تحقیقات پلیسی در خصوص شناسایی مالکان کالا ادامه دارد.

انتهای پیام/

برچسب ها: حوادث ، اخبار جنائی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۲ ۲۷ مهر ۱۳۹۸
نتیجه مهمه ؟ اینکه با قاچاقچیان وکالاههایشان چطور رفتار بشه مهمه؟
آخرین اخبار