اخبارحوادث بیست و ششم مهر ماه ۹۸؛

کشف ۱۱ تن چوب بلوط قاچاق در فلاورجان / توقیف اسکانیا با محموله قاچاق در سمیرم

مهم‌ترین حوادث امروز بیست و ششم مهرماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ، مهم‌ترین حوادث امروز بیست و ششم مهرماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

 

کشف ۱۱ تن چوب بلوط قاچاق در فلاورجان

سرهنگ "حسن نیکبخت" فرمانده انتظامی شهرستان فلاورجان اظهار داشت: ماموران کلانتری ۱۴ شهرستان فلاورجان طرح بازرسی از انبار‌های حاشیه شهر را اجرایی کردند.

او افزود: در بازرسی از یک انبار مقدار ۱۱ تن و ۵۸۰ کیلوگرم چوب بلوط قاچاق کشف و به اداره منابع طبیعی تحویل شد.

این مقام انتظامی بیان داشت: یک نفر نیز در این رابطه دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

فرمانده انتظامی شهرستان فلاورجان تاکید کرد: نیروی انتظامی با افرادی که سرمایه‌های کشور را به تاراج می‌برند برخورد قاطع و قانونی می‌کند و اجازه جولان به آنان نخواهد داد.

 

توقیف اسکانیا با محموله قاچاق در سمیرم

سرهنگ "سهراب قرقانی" فرمانده انتظامی شهرستان سمیرم اظهار داشت: ماموران پاسگاه انتظامی چهار راه حین کنترل محور یاسوج- سمیرم به یک اتوبوس مسافربری مشکوک شده و آن را متوقف کردند.

او افزود: پس از هماهنگی‌های لازم در بازرسی از این خودرو ۴ عدد کمپرسور، ۱۲ جفت کفش ورزشی، ۱۷۸ عدد لامپ زنون خودرو و ۱۴ دستگاه لپ تاپ خارجی همگی فاقد مدارک گمرکی کشف شد.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه راننده اتوبوس در این رابطه دستگیر و تحویل مراجع قضائی شد بیان داشت: ارزش محموله کشف شده توسط کارشناسان یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال اعلام شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان سمیرم تاکید کرد: نیروی انتظامی با مفسدان اقتصادی جامعه برخورد قاطع و قانونی می‌کند و اجازه جولان به آنان نخواهد داد.
 

دستگیری سارق باطری خودرو‌ها درگلپایگان

سرهنگ "علی سبحانی" فرمانده انتظامی شهرستان گلپایگان در این خصوص اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت باطری خودرو در شهر "گلپایگان"، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

او افزود: با اقدامات تخصصی و خاص یک سارق شناسایی و پس از هماهنگی قضائی دستگیر شد.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه این سارق به سرقت باطری از ۲۰ خودرو اعتراف کرد بیان داشت:متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان گلپایگان در پایان از شهروندان خواست توصیه‌های پلیس در خصوص نگهداری خودرو در پارکینگ منزل را جدی گرفته یا حتی المقدور از تجهیزات ایمنی بازدارنده مناسب در پیشگیری از سرقت استفاده کنند.
 

مهار آتش در ۱۵ هکتار از مراتع ارزشمند روستای اوره

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: در پی گزارش مردمی از وقوع آتش سوزی در این منطقه نیرو‌های یگان حفاظت منابع طبیعی، نیروی‌های امدادی سپاه و بسیج و مدیریت بحران به محل اعزام شدند.

منصور شیشه فروش افزود: پس از سه ساعت تلاش نیرو‌های امدادی آتش مهار و از گستردگی آن جلوگیری شد.

روستای اوره از توابع شهرستان نطنز از استان اصفهان در ۱۳۰ کیلومتری مرکز استان اصفهان قرار گرفته است.
 

انتقال ۹ مصدوم دو حادثه واژگونی در محور‌های مواصلاتی بادرود

رییس جمعیت هلال احمر بادرود گفت: در حادثه نخست که عصر امروز رخ داد خودروی سواری ۴۰۵ در محور ترانزیت کاشان – بادرود واژگون شد و چهار سرنشین این خودرو مصدوم و با حضور به موقع ماموران اورژانس و هلال احمر به بیمارستان فاطمیه بادرود منتقل شدند.

علی کفاشی افزود: همچنین درحادثه‌ای دیگر خودروی سواری ال ۹۰ در محور موغار به بادرود برای اثر لغزندگی ناشی از آسفالت ریزی سزد واژگون شد و پنج سرنشین این خودرو مصدوم شدند.

وی گفت: با حضور به موقع عوامل اورژانس ۱۱۵ از بادرود و شهر مهاباد اردستان مصدومان به بیمارستان اردستان منتقل شدند.
 
انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار