افزایش ۵ برابری بازگشت زائران اربعین حسینی به کشور

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی از افزایش ۵ برابری بازگشت زائران اربعین حسینی به کشور خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سرتیپ حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی گفت: آمار ثبت شده ورود زائران اربعین حسینی در مرز‌های کشور درحال حاضر ۵ برابر رقم خروج ثبت شده است و برای برقراری نظم و امنیت در مرز‌های ۴ گانه کشور با عراق، از بیشترین تعداد نیرو‌های خود استفاده کردیم.

او با اشاره به تردد سنگین در پایانه مرزی چذابه بیان داشت: در پایانه مرزی چذابه تردد سنگین، ولی روان است، در عین حال آمار ورود زائران نسبت به خروج آن‌ها بسیار متفاوت است و تردد حدود ۵۷۰ هزار زائر از مرز چذابه ثبت شده که ۳۵۰ هزار نفر خروج و ۲۲۰ هزار نفر ورود از این پایانه مرزی ثبت شده اند.

اشتری عنوان کرد: تمام نیرو‌های امنیتی در کنار دستگاه‌های مربوطه تلاش خود را براری ارائه خدمت هرچه بهتر به زائرین اربعین حسینی دارند.

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی گفت: برخی مواقع تاخیر‌هایی نیز در ایران و عراق وجود داشت که سعی کردیم این موارد را نیز به سرعت برطرف کنیم و با توجه به استقبال گسترده زائران امسال شاهد افزایش ۵۶ درصدی تردد زوار در پایانه مرزی چذابه بودیم.

این مقام مسئول ادامه داد: انتظار می‌رود زائران زیارت خود را انجام داده و به سرعت به کشور بازگردند تا به ترافیک سنگین مسیر‌ها و پایانه‌ها برخورد نکنند.

انتهای پیام/م

بازگشت زائران از عتبات عالیات به کشور

برچسب ها: اربعین ، محرم 98
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار