در محورهای مواصلاتی خوزستان گره ترافیکی وجود ندارد

رییس پلیس راه خوزستان گفت: در همه محور‌ها به ویژه اهواز به چذابه و اهواز به شلمچه هیچ گونه گره ترافیکی و کندی در تردد وجود ندارد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سرهنگ رضا دولتشاهی رییس پلیس راه خوزستان گفت: در همه محور‌های استان  به ویژه اهواز به چذابه و اهواز به شلمچه هیچ گونه گره ترافیکی و کندی در تردد خودرو‌ها وجود ندارد.

او با بیان اینکه ترافیک در مرز‌های چذابه و شلمچه به ویژه در مسیر بازگشت زائران اربعین حسینی پرحجم، اما روان است افزود: مشکلی در جاده‌های خوزستان وجود ندارد و خستگی و خواب آلودگی را یکی از علل اصلی حوادث رانندگی برای زائران بازگشته از سفر کربلا است.

سرهنگ دولتشاهی با شاره به علت تصادفات طی روز‌های اخیر تصریح کرد: بیش از ۹۰ درصد حوادث رانندگی به علت خواب آلودگی رخ می‌دهند که البته جاده‌ها نیز ظرفیت این حجم از تردد را ندارند و هنگام بازگشت استراحت کافی داشته باشند و عجله نکنند.

رییس پلیس راه خوزستان گفت: در۲ پایانه چذابه و شلمچه اتوبوسبه تعداد لازم وجوددارد و تعدادی اتوبوس از سپاه پاسداران و نفت نیز برای اعزام زائران به صورت رایگان به اهواز فعالیت می‌کنند که این موضوع باعث شده ایستایی در پایانه‌ها نداشته باشیم.

انتهای پیام/م

زائران اربعین حسینی با عجله رانندگی نکنند

برچسب ها: اربعین ، محرم 98
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.