فعالیت نیروی متخصص و پرستار در بیمارستان صحرایی مرز چذابه

جانشین ستاد اربعین ارتش در مرز چذابه گفت: بیش از ۸۰ نفر نیروی متخصص و پرستار در بیمارستان صحرایی مرز چذابه مشغول به فعالیت هستند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، امیر خدابخش سلیمانی جانشین ستاد اربعین ارتش در مرز چذابه گفت: بیمارستان صحرایی ارتش هر آن چه برای یک بیمارستان نیاز باشد از اتاق عمل تا داروخانه را دارد و بیش از ۸۰ نفر نیروی متخصص و پرستار به صورت سه شیفته  فعالیت می‌کنند.

او افزود: امسال با توجه به جانمایی خوب این بیمارستان روبه‌روی گیت نیروی انتظامی و مدخل ورود و خروج زائران حسینی این خدمات‌رسانی‌ها بهتر است، چون زائران به محض بازگشت از سفر در صورت وجود علائم بیماری سریعا به بیمارستان اعلام و اقدام لازم برای آن‌ها انجام می‌شود.

سلیمانی بیان داشت: بالغ بر ۵ هزار نفر به بیمارستان صحرایی ارتش در مرز چذابه مراجعه کننده داشتیم، این بیمارستان ۶۰ تخت‌خوابی در شرایط بحرانی امکان بستری ۱۰۰ نفر در بخش‌های مختلف را دارد.

جانشین ستاد اربعین ارتش در مرز چذابه تصریح کرد: پزشک‌های عمومی و متخصص، اطفال، بیهوشی، زنان و زایمان، رادیولوژی، آی سی یو، جراح پلاستیک، مغز و اعصاب، قلب، دندانپزشک، آزمایشگاه و پرستار زن و مرد در این بیمارستان فعال هستند.

این مقام مسئول گفت: برای پوشش امنیتی جاده عبدالخان تا بستان، جاده نفت، جاده برگشت از پایانه تا یادمان چذابه و همچنین پوشش امنیتی مرز نیز فعالیت داریم.

انتهای پیام/م

خدمات دهی درمانی به زوار اربعین 

برچسب ها: اربعین ، محرم 98
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.