امام جمعه خرمشهر؛

انقلاب ما انقلابی مذهبی است

امام جمعه خرمشهرگفت: انقلاب ما انقلابی مذهبی است که جهت آن را قرآن ، محمد و آل محمد (ص) مشخص کرده اند .

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،حجت الاسلام عادل پور امام جمعه خرمشهر در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان گفت ما در برابر استعمار و ظلم نباید سکوت کنیم بلکه حداقل با زبان موضع گیری حسین داشته باشیم  .

او  با بیان اینکه ملت ایران با همه کشور های دنیا  به جز آمریکا و رژیم صهیونیست تعامل میکند افزود: اگر آمریکا شرایط ایران را بپذیرد با او هم مذاکره میکنیم .

امام جمعه خرمشهر ادامه داد:این شرایط عدم دخالت در امور داخلی ایران ،عدم دخالت در امورکشور های  منطقه ،احترام متقابل و دست برداشتن از ظلم ،عذرخواهی از جمهوری اسلامی  ایران به خاطره خیانت هاو دخالت های گذشته ،آزادسازی کلیه اموال تصرف شده ایران،بازگشت برجام ،رفع همه تحریمات ،دست برداشتن از تمام تهدیدات و فشارها است.

محمد جواد عادل پور گریزی به اقدام اخیر سپاه در دستگیری روح الله زم زد و تاکید کرد : ملت ما خواستار ادامه چنین عملیاتی می باشد.

 او ادامه داد : حمله به نفت کش ایران در دریای سرخ نشان از درماندگی دشمنان نظام دارد، که ملت ایران با هوشمندی ، هوشیاری ، صبر انقلابی و در وقت مقرر ضربه ی کوبنده ای بر عاملان آن وارد خواهد کرد  .

امام جمعه خرمشهر با گرامی داشت هفته ورزش و تربیت بدنی گفت : ورزش قهرمانی یک موتور متحرک است که برای مردم حرکتی غرور آفرین  است و ما از مسئولین درخواست توجه بیشتر به ورزش شهرستان را داریم .

انتهای پیام/ د

برگزاری نمازجمعه این هفته شهرستان خرمشهر

برچسب ها: نمازجمعه ، سپاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.