امام جمعه ایرانشهر :

پیام اربعین حسینی نشر حقیقت عاشورا است

امام جمعه ایرانشهر گفت: پیام اربعین حسینی نشر حقیقت عاشورا و قیام حضرت اباعبدالله‌الحسین (ع) علیه دستگاه ظالم یزید و ویران کردن بنیان ظلم است.

پیام اربعین حسینی نشر حقیقت عاشورا استبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،  حجت‌الاسلام سید شجاع‌الدین ابطحی امام جمعه ایرانشهر  در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با تسلیت فرارسیدن اربعین حسینی اظهار داشت: امروز شرایطی خاص در مقابل امت اسلامی قرار گرفته است و دشمنان اسلام از هر زمان دیگری عصبانی‌تر هستند.

او  به سالروز شهادت شهدای وحدت در منطقه پیشین شهرستان سرباز اشاره کرد و اظهار داشت: نام این شهدا در تاریخ جاویدان خواهد ماند.

امام جمعه ایرانشهر حمله به نفتکش ایرانی در دریای سرخ را محکوم کرد و گفت: آن کشور و گروهی که جرات کردند به نفتکش ایران حمله کنند مطمئن باشند چنین اقداماتی بی پاسخ نخواهد ماند و باید منتظر سیلی محکم و خشن جمهوری اسلامی باشند.

حجت الاسلام ابطحی گفت: ایران هیچوقت کار نسنجیده انجام نمی‌دهد. رهبر انقلاب به دشمنان اخطار داده که زمان بزن در رو تمام شده یکی بزنی ده تا میخوری و قطعا وقتی مسلم شد کار چه کسی بوده جواب اینکار را خواهد گرفت.

امام جمعه ایرانشهر به دستگیری روح الله زم اشاره کرد و افزود: دستگیری این عنصر خود فروخته انعکاس عظیمی داشت شاهکار بزرگی توسط اطلاعات سپاه بود آمد نیوز ضد انقلاب و پوشش دهنده خیلی از اغتشاشات بوده و با دستگیری این فرد کسانی که در ایران با وی ارتباط داشتند و کمکش میکردند دستگیر خواهند شد.

انتهای پیام/ع

امام جمعه ایرانشهر حمله به نفتکش ایرانی در دریای سرخ را محکوم کرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار